باربیکیو | باربیکیو چیست

باربیکیو چیست ؟  به طور کلی باربیکیو ( BBQ  ، Brbecue  ، Barbeque  یا  Bar-B-Q ) از روش های پخت است که از قرار دارن  مواد غذایی ( عمدتا گوشت بر روی حرارت یا آتش ) معمولا در فضای باز ایجاد می شود .

در روش باربیکیو از زغال ، چوب ، اجاق گاز برقی و گازی به عنوان منبع تامین حرارت استفاده می شود .

باربیکیو در لغت به چه معناست ؟

باربیکیو کلمه ای انگلیسی برگرفته از کلمه ی اسپانیایی باربکوئا است . به نوعی داربست یا هیزم که مهاجران مکزیک و کالیفرنیا ، گوشت ، مرغ و ماهی را روی آن کباب می کردند ، باربیکیو گفته می  شود . باربیکیو در زبان انگلیسی دارای دو معنای مختلف در قالب اسم و فعل می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم .

معنای باربیکیو در قالب اسم

 وعده ای غذایی که در آن گوشت ، مرغ ، ماهی و سایرغذاها در داخل یک قفسه بر روی آتش یا یک وسیله خاص پخته می شود .

 معنای باربیکیو در قالب فعل

پختن مواد غذایی و به سیخ  کشیدن آنها و پختنشان روی زغال داغ یا میله های برقی را باربیکیو یا کباب کردن سیخی می نامند .

باربیکیو

کباب کردن یک روش پخت و پز و یک سبک غذاست . باربیکیو مجموعه ای است که در آن ، این سبک غذا پخته و سرو می شود . 
پختن غذا بر روی آتش حاصل از سوخت چوب ، از زمان انسان های اولیه وجود داشت ؛ به طوری که بشر حیوانات شکاری خود را بر روی آتش کباب و به عنوان غذا استفاده می کرد . 
معمولا برای  کباب پختن در خارج منزل ، گوشت را روی چوب یا زغال می پزند .
تکنیک های باربیکیو شامل بخار کردن، کباب کردن ، پختن و چاشنی کردن تکنیک اصلی پخت و پز با استفاده از بخار در دماهای پایین و مدت زمان طولانی  است . 
امروزه بسیاری از افراد به هنگام تفریح و دورهمی های خانوادگی و دوستانه ، با این روش غذا طبخ می کنند . حال ممکن است این دورهمی در فضا ی خانه ( آشپزخانه ، بالکن ، تراس ،  حیاط  و حیاط خلوت ) یا بیرون از خانه باشد که بسته به محیط آن از کباب پزها و باربیکیو های مختتلف استفاده می شود . 
همانطور که ذکر شد ، باربیکیو (کباب پز) انواع مختلفی دارد که کباب پز زغالی ، گازی ، برقی ، ایستاده ، رومیزی ، سنگی و دیواری این انواع را شامل می شوند . در ادامه مطلب  به بررسی و مطالعه ویژگی های این انواع ، مزایا و معایب و محیط استفاده از آنها می پردازیم .

کباب پز زغالی

این نوع کباب پز در مکان های تفریحی و مکان هایی که گاز یا برق در دسترس نیستند ، استفاده می شود . البته برخی افراد که علاقه مند به کباب با طعم دودی هستند ، از این  کباب پز در خانه های خود نیز استفاده می کنند .

مزایا و معایب

مزایا

از مزایای این کباب پز می توان به ارزان بودن آن اشاره کرد . این نوع کباب پز در مقایسه با انواع دیگر قیمت مناسب تری دارد .

معایب

روشن و خاموش کردن کباب پزهای زغالی وقت گیر است .
 از آنجا که این کباب پز ها دود زیادی تولید می کنند ، باعث آلودگی هوا می شوند .
تمیز کردن آن ها و محیط اطرافشان دشوار است .

کباب پز گازی

همانطور که از نامشان پیداست ، از کباب پزهای گازی معمولا در منازل ، خانه ها و مکان هایی استفاده می شود که گاز در دسترس است . این نوع کباب پز دارای انواع مختلف است . برای مثال کباب پز گازی ایستاده را می توان نام برد .

مزایا و معایب

مزایا

روشن و خاموش کردن این کباب پز در مقایسه با کباب پز زغالی بسیار آسان است و زمان گیر نیست .
این دستگاه ها به سرعت داغ و به سرعت سرد می شوند . 
آلودگی و دود چندانی ندارند ، بنابرین فضا را آلوده نمی کند و به راحتی می توان آن را تمیز کرد .
 از مزیت های دیگر این کباب پز می توان به قابلیت تنظیم درجه حرارت آن اشاره کرد .

معایب

در محیط هایی که گاز در دسترس نباشد ، نمی توان از آن ها استفاده کرد . 
این باربیکیو ها به خوبی باربیکیوهای زغالی حرارت را پخش نمی کنند ؛ بنابرین کیفیت کباب های پخته شده در این باربیکیو ، به خوبی باربیکیو زغالی  نیست .

کباب پز برقی:

معمولا در رستوران ها ، باغ ها ، سفره خانه ها و ... از این نوع کباب پز ها استفاده می شود . همانطور که از نامشان پیداست ، این کباب پز ها با اتصال به برق کار می کنند .

مزایا

روشن و خاموش شدن آسان ، تمیز شدن سریع و عدم آلودگی از مزایای این باربیکیو ها می باشند .

معایب

معایب این دستگاه ها همانند باربیکیو های گازی می باشد ؛
 این کباب پز ها طعم دودی نمی دهند .
گران هستند
در مکان که برق در دسترس نیست نمی توان از آن ها استفاده کرد .

کباب پز ایستاده

کباب پز های ایستاده زیرمجموعه باربیکیوهای برقی و گازی هستند و در منازل ، رستوران ها ، باغ ها ، تالار ها و ... کاربرد بسیاری دارند .

مزایا

 ایستاده بودن این کباب پز ها ، باعث می شود که آب گوشت هایی که در طبقات بالا قرار دارند ، بر روی گوشت های طبقه پایین بریزد و آنها را نرم تر کند ، جای کمتری را مزایای کباب پز های برقی و گازی ، مزایای این کباب پز ها را نیز شامل می شود .

معایب

می توان معایب کباب پز های برقی و گازی را در این دسته از کباب پز ها نیز نام برد .


کباب پز های دیواری:

همانطور که از نامشان پیداست ، این کباب پزها  متصل به دیوار هستند . جای کمتری را اشغال می کنند و قیمت بالاتری دارند .


کباب پز های رومیزی:

در آشپزخانه ها از آنها بسیار استفاده می شود . این کباب پز ها تقریبا عملکردی همانند فر دارند . 
کباب پز های سنگی 
بیشتر جنبه دکوری دارند . در رستوران ها ، سفره خانه ها و تالار ها از این باربیکیو ها بیشتر استفاده می شود . 
با توجه به توضیحات داده شده ، خرید باربیکیو باید با توجه به بودجه ، سلیقه و مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد ، انجام شود . با ما همراه باشید تا  شما را بیشتر و به طور مفصل با خصوصیات ، مزایا ، معایب و کاربرد این باربیکیو ها آشنا کنیم . 

 منبع : arianafire.com



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 225
برچسب ها : باربیکیو " ساخت باربیکیو " باربیکیو آجری " باربیکیو ذغالی" باربیکیو گازی" قیمت باربیکیو "باربیکیو دیواری,

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 13:02 | نویسنده : admin |

شما در حال لذت بردن از آبجو، کوکتل و یا برخی از شامپانزه با دوستان، و قبل از اینکه شما آن را بدانید، شب تبدیل به روز، و شما با خماری عظیم بیدار شوید.

تو تنها نیستی. طبق یک مطالعه منتشر شده در نشریه اعتیاد در سال 2008 حدود 76 درصد از بزرگسالان ممکن است پس از یک جلسه نوشیدن، نوعی خماری را تجربه کنند.
علائم پیدایش عبارتند از: خستگی، کم آبی، سردرد یا درد عضلانی، سرگیجه، شکنندگی، ضربان قلب سریع - شما این ایده را دریافت می کنید. این بدترین است
لورا واک، مدیر خدمات مداخلات مشاوره تخصصی و دانشیار دانشکده پزشکی ویک فارست، گفت: "فقط در دهه گذشته، پیشرفت های پیشرفته تر بالینی و پیش از مواجهه ما را در درک ما از همه چیزهایی که در خم شدن درگیر هستند را پیش می بریم."
راهنمای غیر الکلی برای نوشیدن الکل کمتر
راهنمای غیر الکلی برای نوشیدن الکل کمتر
او گفت: "به طور خلاصه، ما نشان می دهیم که سیستم ایمنی بدن و پاسخ التهابی در زمانی که زنگ هشدار از بین می رود، از سیستم عصبی مرکزی، زمانی که غلظت الکل خون در نهایت به صفر می رسد." "فقدان الکل در بدن در آن نقطه اغلب جایی است که علائم خماری در بدترین حالت هستند."
بنابراین چه کاری می تواند برای جلوگیری و درمان پسران انجام شود؟ آن را با توجه به آنچه که در حال نوشیدن و خوردن است، شروع کنید.
نکاتی برای جلوگیری از خم شدن
البته، بهترین راه برای از بین بردن خم شدن، این است که نوشیدن ندهید و یا نوشیدن نداشته باشید و از خطراتی که با مصرف زیاد الکل همراه است آشنا شوید.
ویچ گفت: "بسیاری از بیماران مبتلا به تروما روزانه متوجه می شوند که افرادی که دچار آسیب های زخمی مرتبط با الکل هستند، از دستورالعمل های نوشیدن خطرناک خبر نداده اند.
انتقادات و پیشنهادات: افسانه ها و حقایق
عکس ها: هیولا: اسطوره ها و حقایق

 

 

 


با این حال برخی مطالعات نشان می دهد که نوع الکل مصرفی شما نیز ممکن است بر شدت خماری شما تأثیر بگذارد، هرچند کمی، بر اساس یک مطالعه کوچک منتشر شده در مجله Alcoholism: Clinical and Experimental Research در سال 2009.
ترکیبات مرتبط با تخمیر الکلی، به نام هم جنس ها، به علت افزایش علائم خماری مرتبط است. آنها در مقادیر بیشتری در مشروبات الکلی مانند بوربون و ویسکی یافت می شوند، از لیکورهای رنگی مانند ودکا یا آبجو سبک تر. بنابراين نوشيدني تيره ممکن است باعث خم شدن خشن شود.
Veach گفت: "حداقل دو مطالعه نشان می دهد که علائم خماری شدید شدید هنگام نوشیدن مشروبات الکلی با محتوای بسیار زیاد همراه است، اما تحقیقات بیشتری لازم است، زیرا، به عنوان مثال، همه ویسکی بوربون در همان پروسه ساخته نمی شود."
او گفت، "یافته ها نشان می دهد که به طور کلی، مصرف بیشتر حجم الکل، یک شاخص مشخص از خطرات خماری است"، افزود که به سادگی آگاهی از ارتباط بین خطر انقباض و نوشیدن مقادیر بیشتری الکل ممکن است به کاهش الگوهای نوشیدن خطرناک و غرق شدن کمک کند.
عجیبترین درمانهای انقباضی دنیا

عجیب و غریب ترین درمان های انقباضی جهان 02:33
همچنین، کارشناسان توصیه می کنند که در معده خالی نوشیدن نباشد، که می تواند خسته کننده باشد.
دکتر Arielle Levitan، پزشک متخصص داخلی داخلی شیکاگو و همکارانش از کتاب "راه حل ویتامین"، گفت: "غذا به کم کردن میزان میزان جذب الکل کمک می کند."
او گفت: "خوردن ممکن است شما را با برخی از الکترولیت ها و مایعات اضافی فراهم کند که به میزان هیدراتیت شما افزوده می شود." "الکل ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی را در بدن تان کاهش می دهد."
نکاتی برای درمان خم شدن
از آنجایی که الکل می تواند باعث جذب مواد مغذی خاصی از بدن شما شود، نوشیدن آب سنگین در برخی مطالعات به کاهش میزان ویتامین A، ویتامین B، روی، پتاسیم و سایر مواد مغذی مهم مرتبط است - اما خوردن غذاهای مناسب می تواند نقش مهمی داشته باشد جایگزین کردن آنها.

ویتامین A می تواند در تخم مرغ، گوشت، ماهی و سبزیجات نارنجی و زرد رنگ مانند سیب زمینی شیرین یافت شود. پروتئین ها مانند مرغ یا ماهی حاوی ویتامین B هستند. مارچوبه غنی از روی و ویتامین B به نام فولات است.
پروتئین های حیوانی منبع خوبی از روی، و همچنین آجیل، دانه های غلات و لوبیا هستند. آووکادو یا موز می تواند پتاسیم را افزایش دهد.
دکتر رومی بلوک، متخصص متخصص غدد درون ریز و متابولیسم در شیکاگو که "راه حل ویتامین" همکاری داشته است، گفت: همچنین مهم است که هیدراته شود.
بلوک گفت: "اگر از خواب بیدار بشوید ... بلافاصله آب نوشیدنی زیادی بپوشید."
کتابخانه ملی ایالات متحده حتی توصیه می کند که یک لیوان آب بین نوشیدنی های الکلی برای جلوگیری از پنهان شدن داشته باشد. به نوبه خود، این ممکن است به شما کمک کند که کمتر الکل بنوشید و میزان کم آبی را کاهش دهید.
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

هنگام ختنه کردن چه باید بکنید؟ بسیاری از متخصصان از مصرف داروهای حاوی استامینوفن مانند تیلنول هشدار می دهند که ممکن است در هنگام ترکیب با الکل موجب آسیب کبدی شود.
همچنین از "مو سگ" اجتناب کنید.
Veach گفت که داشتن نوشیدنی دیگری به عنوان یک درمان خماری یک تصور غلط رایج است.
"مصرفکلاه صبح-بعد از نوشیدن ممکن است موقتا تاخیر را تسریع کند، اما هنگامی که سطح الکل دوباره صفر را نشان می دهد، بدن به شیوه ای که ما آن را "خماری" می نامیم واکنش نشان می دهد. "



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 235
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:45 | نویسنده : admin |

آووکادو از کالیفرنیا به مانیل یک عنصر رایج در منوهای رستوران در سراسر جهان است.

آنها نه تنها در تست و توست اما در بستنی، کوکی ها، هوموس و حتی سس پاستا یافت می شود.
با توجه به مرکز تحقیقات بازاریابی کشاورزی، یک گروه تحقیقاتی که کمک های مالی را از وزارت کشاورزی ایالات متحده دریافت می کند، مصرف آوکادو در ایالات متحده از سال 1989 تاکنون افزایش یافته است و تنها در حدود 1.1 پوند به ازای هر سرانه مصرف می شود.
تا سال 2014، حدود 7 پوند در هر سرانه مصرف شد، و در حال حاضر آووکادو مواد غذایی محبوب است - به خصوص با توجه به مزایای بهداشتی خود را. اما دقیقا چه چیزی برای شما مناسب است؟
هزاره ها مراقب باشید! قیمت آووکادو افزایش می یابد

هزاره ها مراقب باشید! قیمت آووکادو افزایش می یابد 01:23
دکتر دانلد Hensrud، مدیر پزشکی برنامه بهداشت سالم کلینیک Mayo در روچستر، مینه سوتا، و متخصص تغذیه و داروهای پیشگیرانه گفت: "آووکادو میوه و یکی از چند میوه با چربی بالا و کم قند است." .
او گفت: "همراه با آجیل، روغن زیتون و روغن زیتون، محتوای چربی موجود در آووکادو عمدتا چربی غیرمستقیم است که مسئول بسیاری از مزایای سلامتی است." "آووکادو همچنین دارای مواد مغذی دیگری همچون ویتامین B، ویتامین E، ویتامین C، مس و فیبر است که به مزایای سلامتی آنها افزوده می شود و دارای محتوای پتاسیم بالاتری نسبت به موز است."
با این حال، پیش از آنکه میوه های سبز سبز به مقیاس غذای مدرن تبدیل شد، تاریخچه آوکادو در آمریکا حدود 10،000 سال پیش حفظ شد.
به نظر می رسد نام آووکادو از واژه آزتک ahuacatl، که به معنی بیضه است، برگرفته از فرهنگ لغت مریام وبستر است. نام احتمالا به شکل آووکادو وابسته است.
رکورد بزرگ آووکادو مکزیک

رونق آکوادو بزرگ مکزیک 02:27
راهنمای تجارت الکترونیکی توسط برجسته: 17 مورد هر عاشق آواکادو نیاز دارد
هنگامی که اسپانیایی ها به ایالات متحده وارد شدند، آوکادو توجه خود را به خود جلب کرد و منجر به توصیف مکرر نوشته شناخته شده میوه ای که در اوایل دهه 1500 توسط مارتین فرناندز د انکیزو منتشر شده در سویا منتشر شد.
با این حال، قبل از اینکه آوکادو در سراسر مستعمرات اسپانیایی، اروپا و ایالات متحده توزیع شود، میوه برای طعم و مزه و همچنین سلامتی مصرف شد، طبق مقاله 2007 در مقالات هاروارد در Botany.
در سال 1605، سرخپوست و شاعر اسپانیایی Garcilazo د لا وگا آوکادو را "خوشمزه و بسیار سالم برای بیماران" توصیف کرد. De la Vega می تواند به چیزی تبدیل شده باشد، به این ترتیب که آوکادو در حال حاضر به عنوان یک منبع از چربی های مضر تغذیه سالم دیده می شود.
طبق گزارش کتابخانه ملی پزشکی آمریکا، چربی های غیرمستقیم برای سلامتی شما از بسیاری جهات مفید هستند مانند کاهش سطح LDL کلسترول "بد" شما و داشتن ویتامین E بالا، که باعث می شود بینایی سالم، یک سیستم ایمنی سالم و دیگر مزایای مورد استفاده قرار گیرد. .
هانسروود گفت: "علاوه بر این، محتوای نسبتا زیاد چربی در آووکادو با یک پاسخ گلیسمی پایین همراه است که گرایش غذا به افزایش قند خون است." "شواهد حاصل از مطالعات جمعیت های بزرگ نشان می دهد که مصرف چربی های غیرمستقیم مثل موجود در آووکادو، مرگ و میر کلی را کاهش می دهد."
مطالعه می گوید، چربی های خوب می توانند خطر مرگ را 27 درصد کاهش دهند
مطالعه می گوید، چربی های خوب می توانند خطر مرگ را 27 درصد کاهش دهند
چگونه می توانید این مزایای بهداشتی را دریافت کنید؟ توت آووکادو به یک روش مرسوم برای مصرف میوه کریستال در ایالات متحده تبدیل شده است، اما Jenna Stangland، یک متخصص تغذیه در کلینیک فیزیوتراپی Viverant در منطقه مینیاپولیس، گفت که بسیاری از راه های دیگر برای قرار دادن آووکادو در رژیم غذایی روزانه شما وجود دارد.
"روغن آووکادو من فکر می کنم پیدا کردن آسان تر در فروشگاه های مواد غذایی و شایع تر به عنوان نوع روغن برای استفاده در پخت و پز یا یک مینا یا به عنوان یک ماده در یک ساندویچ سالاد خانگی، و سپس این روغن حاوی چربی سالم تر Stangland گفت: از روغن هایی که چربی های اشباع شده بالاتری دارند بیشتر است. آووکادو دارای نقطه دود بسیار بالا است، درجه حرارت که در آن نفت شروع به سیگار کشیدن، که باعث می شود آن را انتخاب خوبی برای پخت و پز.
او گفت: "این معمول است که ما میوه ها و ماست و مکعب های یخی را در کوسه ها بپیماییم، اما ... اضافه کردن آن این است که آووکادو یک creaminess واقعا خوب و یک چربی سالم را فراهم می کند که ممکن است در غیر این صورت شیرینی وجود نداشته باشد." "یکی دیگر که من سعی کردم، من خودم ساخته نشده، آووکادو می آید ... این مانند درمان یخ زده است که شامل چربی سالم است."
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

با این حال، چون آوکادو با کالری زیاد است، Stangland هشدار می دهد که اندازه قطعات را تماشا کند. به عنوان مثال، پر کردن سالاد با حدود نصف فنجان آوکادو برای وعده غذایی شما به 117 کالری می افزاید.
استنگلاند گفت: "فقط یک لایه ای از آووکادو بر روی نان تست می کند. "در رستوران ها و یا حتی تهیه یک ظرف در خانه، آوکادو بریده بر روی یک ماهی یا بالای یک سالاد، می تواند بسیار آسان باشد تا کل آوکادو را به بالا بردن سالاد بریزید و سپس این در کالری بسیار متراکم تر است. "



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 260
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:41 | نویسنده : admin |

شانس خوبی برای فکر کردن در مورد راه های زندگی سالم در سال جدید وجود دارد. این که آیا می خواهید 10 پوند را از بین ببرید، کلسترول را بهبود بخشیده یا انرژی بیشتری داشته باشید، ما پنج قطعنامه سالم در مورد غذا داریم که به اهداف شما کمک می کند.

شماره 1: خوردن ذهنی
شماره 2: در خانه بخورید
شماره 3: بدون گوشت یک روز در هفته
شماره 4: میوه ها و سبزیجات بیشتر
شماره 5: آب
داشتن هیدراته به میزان کافی می تواند به خنثی کردن خستگی کمک کند، گرسنگی را کاهش دهد و سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. Caroline Passerrello، یک متخصص تغذیه و سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی گفت: "این بدن بدن شما را به نحو موثری کار می کند و اجازه می دهد آن را دقیق تر انجام دهد و نه سخت تر."
مزایای استفاده از آب: آیا به اندازه کافی مایعات برای سالم بودن خود دارید؟
مزایای استفاده از آب: آیا به اندازه کافی مایعات برای سالم بودن خود دارید؟
در نظر بگیرید که صرفه جویی در مصرف کالری نیز باشد: اگر هر 150 کالری خوراکی حاوی یک نوشابه حاوی یک لیتر آب مصرف کنید، شما بیش از 1000 کالری در هفته را صرفه جویی می کنید که به بیش از یک سال رسیده است. نوشیدن یک لیوان آب قبل از غذا می تواند شما را پر کند و کالری کم کالری مصرف کند.
به همین ترتیب غذای شما را برنامه ریزی می کنید، می توانید مصرف آب خود را برنامه ریزی کنید. این به ویژه برای افراد مسن مهم است، زیرا تشنه آنها می تواند یک شاخص ضعیف از نیازهای مایع باشد. علاوه بر این، از آنجا که تشنگی برای گرسنگی اشتباه است، برنامه ریزی برای نوشیدن در طول روز می تواند به شما در جلوگیری از snacking غیر ضروری کمک کند.
راهنمای تجارت الکترونیک توسط CNN برجسته: با یک بطری آب هوشمند هدر دهید
حمل یک بطری آب قابل بارگزاری می تواند به عنوان یک یادآوری ثابت برای نوشیدن بیشتر خدمت کند. Passerrello گفت: "من از یک بطری آب استفاده کردم که روی آن چسبیده بود و کلیدها را بر روی آن نصب کرده بود ... بنابراین همه جا می رفتم، حالا یک بطری آب دارم، بخشی از روال شما می شود."
اگر آب ساده غیر قابل تحمل باشد، سعی کنید با اضافه کردن میوه ها یا سبزیجات مانند برنج، لیمو، توت فرنگی یا خیار برای تقویت عطر و طعم استفاده کنید. آب کربن گزینه دیگری است. Passerrello گفت: "این گزینه ها بی شماری از آب طعم دهنده طعم دهنده و Seltzer در قفسه های فروشگاه وجود دارد. آنها انتخاب کنید که به طور طبیعی شیرین و کالری صفر دارند."
چگونه آن را اندازه گیری کنیم:
یک هدف آب روزانه داشته باشید. هشت عینک در روز یک عدد متوسط ​​(و شامل آب از غذاها نیست)؛ نیازهای شما ممکن است بسته به سطح فعالیت شما و سایر عوامل مانند بارداری بسته باشد.
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

به عنوان یک قاعده ساده، شما ممکن است برای دو لیوان آب با هر وعده غذایی و یک با هر نوع میان وعده تمرکز کنید. شما می توانید مصرف خود را در یک نشریه همراه با غذا خود پیگیری کنید. برخی از مجلات دارای تصاویر فنجان هستند که شما به راحتی می توانید آنها را چک کنید.
برنامه WaterMinder ابزار دیگری است که می تواند به شما کمک کند آب مصرف خود را پیگیری کنید. این شامل یادآوری برای نوشیدن، همراه با نمودار برای پیگیری پیشرفت شما.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 281
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:39 | نویسنده : admin |

شانس خوبی برای فکر کردن در مورد راه های زندگی سالم در سال جدید وجود دارد. این که آیا می خواهید 10 پوند را از بین ببرید، کلسترول را بهبود بخشیده یا انرژی بیشتری داشته باشید، ما پنج قطعنامه سالم در مورد غذا داریم که به اهداف شما کمک می کند.

شماره 1: خوردن ذهنی
شماره 2: در خانه بخورید
شماره 3: بدون گوشت یک روز در هفته
شماره 4: میوه ها و سبزیجات بیشتر
شماره 5: آب
توجه داشته باشید وقتی غذا خوردن می تواند به شما کمک کند پوند را بخورید اگر تمایل دارید از کیف چیپس یا یک کارتن بستنی در مقابل تلویزیون تماشا کنید. "Caroline Passerrello"، متخصص تغذیه و سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، گفت: "ذهنیت" همچنین می تواند به کاهش استرس منجر شود و به طور متفاوت در مورد غذا فکر کند.
چگونه 30 درصد کالری مصرفی خود را کاهش دهیم
چگونه 30 درصد کالری مصرفی خود را کاهش دهیم
به طور کامل در اطراف غذا در اطراف غذا به خصوص کمک می کند اگر شما در پاسخ به احساسات خود بخورید. "این به مشتریان من کمک کرده است که دقیقا به این نکته اشاره کنند که چرا آنها در حال شستشو هستند، بنابراین آنها منبع گرسنگی غیر فیزیکی را کشف کردند. شاید هم برای همسایگان وقت بیشتری داشته باشند یا حتی زمان بیشتری برای خود داشته باشند. و خوردن غذا راه را برای احساسات خود می کند. با نشستن و شناخت ریشه ای از غذا بدون ذهن، آنها به یک زندگی متعادل تر دست می یابند. »Passerrello گفت:
گرفتن یک مکث قبل از اولین گزش شما می تواند به شما کمک کند که بیشتر با نشانه های گرسنگی خود ارتباط برقرار کنید.
Passerrello گفت: "برای بهبود ذهنیت، قبل از خوردن غذا یا میان وعده خود با خودتان چک کنید. "از خودتان بپرسید، در مقیاس 1 تا 10، چقدر گرسنه هستید؟ و وقتی که انجام شد، چقدر پر است؟ 10 روز شکرگذاری است؛" 1 "گنگ است."
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

Passerrello توصیه می کند که بین 3 و 7 باقی بماند. به عنوان مثال، اگر شما شروع به خوردن زمانی بین 3 تا 5 کنید، وقتی که انجام شد، ممکن است بین 5 تا 7 باشد. "شما نمی خواهید خیلی گرسنه یا بیش از حد پر است، و شما نمی خواهید بیش از حد گرسنه یا بیش از حد کامل است. "
علاوه بر این، خاموش کردن هر گونه حواس پرتی هنگام خوردن می تواند به شما در تمرکز بر طعم و بافت غذا تمرکز کند، بنابراین احتمال بیشتری برای لذت بردن از هر گونه نیش خوردن خواهید داشت.
چگونه آن را اندازه گیری کنیم:
اندازه گیری ذهنیت می تواند یک هدف روزانه یا هفتگی باشد. Passerrello گفت: "از خودتان بپرسید، چه مقدار وعده های غذایی روی تمرکز تمرکز می کنید و سپس آن را در نظر بگیرید." شما همچنین می توانید شماره های گرسنگی را در بخش یادداشت های تلفن خود و یا سایت ردیابی تناسب اندام آنلاین بنویسید و سپس به بررسی اینکه آیا بین 3 تا 7 ساله بوده اید، اضافه کنید. برنامه های ذهنی تغذیه مانند Mindful Eating Tracker و در لحظه نیز می توانند مفید باشند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 292
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:36 | نویسنده : admin |

شانس خوبی برای فکر کردن در مورد راه های زندگی سالم در سال جدید وجود دارد. این که آیا می خواهید 10 پوند را از بین ببرید، کلسترول را بهبود بخشیده یا انرژی بیشتری داشته باشید، ما پنج قطعنامه سالم در مورد غذا داریم که به اهداف شما کمک می کند.

شماره 1: خوردن ذهنی
شماره 2: در خانه بخورید
شماره 3: بدون گوشت یک روز در هفته
شماره 4: میوه ها و سبزیجات بیشتر
شماره 5: آب
تحقیقات ثابت می کند که رژیم های گیاهی با ریسک پایین چاقی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و سرطان مرتبط هستند. "شارون پالمر، متخصص تغذیه و نویسنده" Plant-Powered for Life ".
"حتی یک روز در هفته می تواند تغییر ایجاد کند، همانطور که همه این غذاهای گیاهی - لوبیا، عدس، دانه غلات، آجیل، دانه ها، سبزیجات و میوه ها را افزایش می دهید و غذاهای حیوانی بیشتری را به خصوص قرمز و پالمر گفت: مصرف زیاد این غذاها با افزایش خطر بیماری مرتبط است.
مورد برای گوشت جعلی در شکرگزاری
مورد برای گوشت جعلی در شکرگزاری
طبق گفته پالمر، خوردن غذاهای گیاهی بیشتر باعث افزایش مصرف فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی، چربی های سالم و فیتو شیمیایی می شود - ترکیبات گیاهی با خواص آنتی اکسیدان و ضد التهابی.
او گفت که انبار و یخچال خود را با انواع لوبیا، غلات کامل، سبزیجات فصلی، میوه ها، ادویه ها، گیاهان، روغن های سالم، آجیل و دانه ها، راز خوردن غذاهای گیاهی بیشتر است.
پالمر همچنین توصیه می کند که غذاهای مورد علاقه خود را "تنظیم" کنید. "فقط غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و یا وعده های غذایی خود را بر اساس گیاه، با چند مبادله. اگر شما یک دستور العمل متوسط ​​لازانیا، گوشت را فراموش کرده و اضافه کردن لایه های سبزی، کلم بروکلی و فلفل و شاید برخی از آجیل کاج و پنیر گوزن به جای گوشت و پنیر اگر دوست دارید تاکو را سه شنبه بگذارید تاج و تخت خود را با پریدن گوشت و خدمت به دانه های سیاه و یا پر کردن توفو قارچ گیاهخواری پر کنید. اگر دوست دارید غذای هندوستان را بخورید، ماشاال مرغ را از بین ببرید و به جای آن ماساله مرغ داشته باشید. و با آن آشنا هستند. "
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

تجربی با غذا های جدید و ایجاد مجموعه ای از دستور العمل های جدید می تواند سرگرم کننده باشد. "امروزه بسیاری از دستور العمل های زرق و برق دار گیاهان در سایت ها، کتاب ها و مجلات وجود دارد. من دوست دارم یک دستورالعمل جدید را یک روز یک هفته امتحان کنم تا چیزها را جالب تر کنم. اگر آن را دوست دارید، آن را دوباره بسازید" Palmer گفت:
پالمر برای یک دستور العمل ساده گوشتی توصیه می کند او را هوس تیز hummus veggie tacos.
چگونه آن را اندازه گیری کنیم:
انتخاب یک روز هفته برای برپایی گیاه و نشانه گذاری آن بر روی تقویم راه خوبی برای پیوستن به برنامه غذا خوردن است. "من عصر دوشنبه ایده ای را دوست دارم، زیرا مردم اغلب در آغاز هفته بهترین رفتار خود را آغاز می کنند ... اما ممکن است یک روز بهتر از هفته برای شما باشد، پس فقط آن را برنامه ریزی کنید،" پالمر گفت.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 329
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:34 | نویسنده : admin |

شانس خوبی برای فکر کردن در مورد راه های زندگی سالم در سال جدید وجود دارد. این که آیا می خواهید 10 پوند را از بین ببرید، کلسترول را بهبود بخشیده یا انرژی بیشتری داشته باشید، ما پنج قطعنامه سالم در مورد غذا داریم که به اهداف شما کمک می کند.

شماره 1: خوردن ذهنی
شماره 2: در خانه بخورید
شماره 3: بدون گوشت یک روز در هفته
شماره 4: میوه ها و سبزیجات بیشتر
شماره 5: آب
میوه ها و سبزیجات با کالری کم، دارای فیبر زیاد و غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند که می توانند به کاهش خطر ابتلا به بیماری ها کمک کنند - با این وجود بسیاری از ما در حال دریافت 2/1 فنجان سبزیجات و 2 فنجان میوه در روز - مقدار توصیه شده برای یک رژیم متوسط ​​2،000 کالری، طبق دستورالعمل های تغذیه ای ایالات متحده.
برای اضافه کردن محصول به رژیم غذایی خود، با ارزیابی اینکه چقدر در حال حاضر در حال خوردن هستید، شروع کنید. "اگر دو تا سه وعده غذا می خورید، می توانید یک یا دو روز دیگر اضافه کنید؟" کارولین پاسررلو، یک متخصص تغذیه و سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی خواسته است.
'Detox' از غذاهای فرآوری شده: چرا و چگونگی کاهش آن
'Detox' از غذاهای فرآوری شده: چرا و چگونگی کاهش آن
از جمله میوه ها و سبزیجات بیشتری در رژیم غذایی خود می توانید به راحتی به عنوان اضافه کردن یک موز با غلات یا ماست در صبحانه، خوردن یک سالاد در ناهار، و یا انتخاب انواع انواع دسر. اما این نیز می تواند یک فرایند تقریبا بدون درد باشد، زمانی که محصول به عنوان مواد تشکیل دهنده در وعده های غذایی گنجانده شده است، مانند افزودن زغالسنگ به هوموس یا مخلوط کردن قارچ علوفه به گوشت خوک. Passerrello گفت: "وقتی من یک پوند گوشت سرخ شده را اضافه می کنم، 8 تا 12 اونس قارچ می خورم، و شما یک محصول بزرگ تر با ویتامین D و پتاسیم می کنید."
استفاده از یک اسپیرالایزر راه دیگری برای لذت بردن از سبزیجات بیشتر است. "شما می توانید یک فنجان کدو یا هویج اسپورالیزه را با پاستا یا سیب های خود را بر روی یک سالاد مخلوط کنید و بخش بیشتری از آن را با میوه ها و سبزیجات بیشتر خواهید داشت." Passerrello توصیه می کند سبزیجات فلفل سبز را با روغن زیتون و سیر به راحتی بخورید در حالی که ماکارونی جوش و سپس با هم مخلوط می شود.
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

در نهایت، از میوه ها و سبزیجات یخ زده، کنسرو شده یا خشک شده نترسید. Passerrello گفت: "این شکل از میوه ها و سبزیجات می تواند صرفه جویی در وقت و - اگر بدون شیرین کننده و یا نگهدارنده اضافه خریداری شده - فقط به عنوان، و یا بیشتر، مغذی تر از تازه است.
چگونه آن را اندازه گیری کنیم:
هنگامی که هدف خود را تعیین می کنید، یک مجله روزانه از میوه ها و سبزیجات خود تهیه کنید که در معادل فنجان اندازه گیری می شوند. به عنوان مثال، 1 فنجان میوه و سبزیجات برابر با 1 فنجان سبزیجات یا میوه خام یا پخته شده، 1 فنجان آب میوه یا سبزیجات، 2 فنجان سبزیجات سالادی برگ و یا نیم فنجان میوه یا سبزی خشک است.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 295
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:32 | نویسنده : admin |

شواهد علمی روشن است که می تواند کاهش کالری به سادگی به کاهش دراز مدت یا افزایش سلامتی منجر شود.
ما معتقدیم اکثر رژیم های غذایی این را هم اکنون درک کرده اند. و با این حال، در اینجا آنها دوباره، تنظیم هدف همان کاهش وزن در سال جاری که آنها سال گذشته تنظیم شده است.
تنها افرادی که به نظر نمیرسند این را قبول دارند، افرادی هستند که هرگز غذا نخورده اند. به خصوص برای آنها سخت است که باور داشته باشیم، زیرا با تجارب خوردن خودشان مربع نیست.

به عنوان مثال نیکی را بردارید او به شدت از زمان غذا بخورد، و برخی مواد غذایی ناخواسته در اینجا و آنجا وجود دارد، اما واقعا به نظر نمی رسد که وزن او را تحت تاثیر قرار دهد. او یک رژیم غذایی نیست او طبیعی است نازک نیکی است، و تعجب آور نیست که او معتقد است که او با چشمان خود را می بیند و احساس می کند در بدن خود است. با این وجود نیکی اشتباه است
تاریخچه طولانی، عجیب و غریب ریاضی خانم ها
ما محققانی هستیم که در حال تحقیق در مورد این که چرا رژیم غذایی برای مدت زمان طولانی شکست می خورد. ما شاهد رفع رژیم غذایی هستیم. ما همچنین در مورد آزار و اذیت افرادی که در معرض سنگین قرار دارند مورد مطالعه قرار گرفتیم و شاهد بازی سرزنش شدیم که وقتی افراد رژیمی نمی توانند وزن خود را حفظ کنند. از دیدگاه علمی، ما درک می کنیم که رژیم غذایی یک مبارزه ناعادلانه را ایجاد می کند. اما بسیاری از نیکیس که ما با آن مواجه شده ایم - در خیابان، در مخاطبان وقتی گفتگو می کنیم و حتی دانشمندان هم می توانند اشتباه بگیرند، وقتی می گوئیم که رژیم غذایی کار نمی کند، چرا که با مشاهدات خود مکالمه نمی کند.
یک مبارزه ناعادلانه
نیکی فکر می کند او به دلیل شیوه ای که دارد خوردن نازک است، اما در واقع، ژنتیک نقش مهمی در ساختن نازک خود بازی می کند. نیکی تمام اعتبارات را به دست می آورد، زیرا مردم راهی را که می خورند می بینند و نمی توانند ژن های او را ببینند.
بسیاری از افراد سنگین مثل نیکی حتی لاغر نیستند، حتی اگر غذاهایی با همان مقادیر مصرف کنند. بدن آنها قادر به انجام کالری کمتر از Nicky است، که به نظر می رسد یک چیز خوب (و اگر شما خود را در قحطی قرار گرفت عالی است).
با این حال، این بدان معنی است که پس از خوردن غذاهای مشابه و استفاده از آن انرژی برای اجرای سیستم بدن خود، کالری بیشتری برای ذخیره چربی از نیکی دارد. بنابراین برای از دست دادن وزن، آنها باید غذای کمتری از نیکی بگیرند. و پس از آن، هنگامی که آنها در حالی که رژیم غذایی دارند، متابولیسم بدن آنها تغییر می کند به طوری که آنها نیاز به خوردن حتی کمتر از آن برای از دست دادن وزن.

این تنها متابولیسم ناشی از ژنتیک نیکی نیست که باعث می شود او فکر کند که رژیم غذایی باید کار کند. نیکی، به عنوان یک رژیم غیر رژیم، واقعا آن را آسان می کند که آن کاسه بوسه های هرشی را بر روی میز همکار خود نادیده بگیرد. اما برای رژیمهای غذایی، مثل کسانی هستند که بوسه ها بالا و پایین می گویند: "من بخور!" رژیم غذایی تغییرات عصبی را ایجاد می کند که سبب توجه شما به مواد غذایی نسبت به قبل از رژیم غذایی می شود و هنگامی که شما متوجه آن خواهید شد، این تغییرات دشوار نخواهید داشت که در مورد آن فکر کنید. نیکی ممکن است این شکلات ها را فراموش کند، اما افراد رژیمی نمی خواهند.
چرا بسیاری از مردم پس از رژیم غذایی وزن می کنند
در واقع، افراد رژیم غذایی آنها را حتی بیشتر از قبل دوست دارند. این به این دلیل است که تغییرات اعصاب شناختی ناشی از رژیم غذایی غذا را نه تنها به طعم بهتر می دهد، بلکه سبب می شود که غذای هورمون پاداش دوپامین نیز بیشتر شود. این همان هورمون است که وقتی معتادان از داروهای انتخابی خود استفاده می کنند آزاد می شوند. نیکی این نوع عجله را از غذا دریافت نمی کند.
و علاوه بر این، نیکی پر از ناهار است. در اینجا دوباره، افراد رژیم غذایی با نزاع روبرو می شوند، زیرا رژیم غذایی نیز هورمون ها را تغییر داده است. سطوح هورمون لپتین، به اصطلاح هضم سویتی، کاهش مییابد، که به این معنی است که در حال حاضر حتی بیشتر از قبل غذای بیشتری را مصرف می کند تا آنها احساس کامل کنند. آنها در تمام طول رژیم غذایی خود گرسنه بودند، اما اکنون احساس گرسنگی نسبت به گذشته دارند. حتی ناهار منظم غير رژيمی نيکی هم نمیتوانند در رژيم غذايی کامل انجام دهند.
اراده شما کجاست؟
مردم نیکی را می بینند و تحت تاثیر کنترل خود قرار می گیرند و یا قدرت اراده. اما آیا باید واقعا کنترل خود را در نظر بگیریم تا از غذا خوردن در هنگام گرسنگی جلوگیری شود؟ آیا کنترل خود را هنگامی که از خوردن غذا اجتناب می کنید، زیرا شما آن را متوجه نمی شوید، و یا دریافت عجله از پاداش از آن است؟

هر کسی می تواند در این شرایط مقاومت کند. و حتی اگر نیکی واقعا در این وضعیت به قدرت اراده نیاز نداشته باشد، اگر او به آن نیاز داشته باشد، به خوبی کار خواهد کرد زیرا او رژیم ندارد. در بالای هر چیز دیگری، رژیم غذایی باعث تخریب شناختی، به ویژه عملکرد اجرایی می شود که فرایندی است که به کنترل خود کمک می کند. بدین ترتیب، افرادی که در رژیم غذایی نیاز به اراده بیشتری دارند، اراده کمتری دارند. و افراد غیر رژیم غذایی دارای مقدار زیادی هستند، حتی اگر آنها هیچ نیازی ندارند.
و البته، حتی اگر نیکی این غذاهای وسوسه انگیز را بخورد، متابولیسم آن کالری بیشتری را نسبت به متابولیسم رژیم غذایی سوزاند.
سکس و دیگر اسطوره های مربوط به کاهش وزن
بنابراین نیکی به اشتباه اعتبار داده شده است که موفق به کار شده است که نه تنها برای او آسان است، بلکه ساده تر از رضایت شغلی شغلی است.
هرج و مرج بی رحمانه این است که پس از کسی

برای مدت زمان طولانی رژیم داده شده است، تغییراتی رخ می دهد که در بلندمدت در رژیم غذایی موفق می شود. از لحاظ جسمی ممکن است، و یک اقلیت کوچکی از رژیم های غذایی موفق به حفظ وزن برای چندین سال می شود. اما بدون یک جنگ فاجعه آمیز و همه جانبه با فیزیولوژی خود، تمام وقت نیست.
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

به راحتی می توانید ببینید که چرا رژیم های غذایی معمولا وزن خود را در رژیم غذایی سالمندی خود را از دست می دهند، و پیشنهادات زیر را برای زمانی که این اتفاق می افتد پیشنهاد می کنیم: اگر شما یک نیکی هستید، به یاد داشته باشید که این رژیم های غذایی خود را زیر پا گذاشته اند و چقدر کم آنها غذا خوردند، در حالی که شما خود را به دسرهای دزدی درمان کردید. با تلاش های شما تحت تاثیر قرار گرفته و سپاسگزارم که مجبور نیستید آن را انجام دهید.
اگر شما یک رژیم غذایی هستید، به خودتان یادآوری کنید که شما ضعیف نیستید، اما شما در یک مبارزه ناعادلانه هستید که تنها چند نفر از آنها پیروز می شوند. تمرکز خود را برای بهبود سلامت خود را با تمرین (که نیازی به کاهش وزن ندارد) تغییر دهید و تصمیم بگیرید سال آینده یک قطعنامه سال نو متفاوت باشد.
تراسی منن استاد روانشناسی در دانشگاه مینه سوتا و نویسنده "اسرار از آزمایشگاه خوردن" است. او کمک مالی از موسسه ملی بهداشت، ناسا و USDA دریافت کرده است. A. Janet Tomiyama استاد رشته روانشناسی در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس است. او بودجه از بنیاد ملی علوم و بنیاد رابرت وود جانسون دریافت می کند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 294
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:29 | نویسنده : admin |

اداره غذا و داروی آمریكا روز پنج شنبه راهنمایی را برای صنعت مواد غذایی اعلام كرد كه چگونه می خواهد قوانین مدرنیزاسیون غذایی FDA را كه در دولت اوباما به تصویب رسانده است، اجرا كند. آژانس این اقدام را توصیف می کند که قرار است تامین امنیت غذایی کشور را به عنوان "بزرگترین تعمیرات در قوانین ایمنی غذایی کشور ما در بیش از 70 سال"، تغییر سیستم را از واکنش پذیری به پیشگیری "مشخص کند.

"ما می دانیم که چنین تغییر اساسی در رویکرد ایمنی مواد غذایی ما ممکن است نیاز به تعدیل در مسیر حل مسائلی است که قبلا پیش بینی نشده اند"، در این بیانیه آمده است. این اشاره به بازخورد از صنایع غذایی و کشاورزان است، که نشان می دهد چالش هایی در پی برخی از قوانین وجود دارد.
دستورالعمل جدید قرار است صنایع غذایی یک نقشه راه برای قوانین جدید را ارائه کند، اما همچنین جزئیات بخش هایی از قانون را که آژانس قصد اجرای آن را نداشته است، لحاظ می کند تا زمانی که "تغییرات یا رویکردهای دیگر برای رسیدگی به نگرانی ها را در نظر بگیریم" "
طبق گزارش اخیر وزارت بازرس کل سازمان بهداشت و درمان و خدمات انفورماتیک خود، تحت انتقاد اخیر قرار گرفته است که برای سفارش دادن شرکت ها برای حذف مواد غذایی و مکمل های آلوده از قفسه های فروشگاه طول می کشد.

اگر چه فراخوانی تقریبا همیشه داوطلبانه است و به خودی خود برای فراخوانی غذا کمک می کند، FDA به نظارت بر عرضه مواد غذایی کمک می کند و ابزار قانونی برای کمک به شرکت ها در انجام اقدامات مناسب دارد. FDA همچنین به اطلاع عموم میرساند که آیا این آژانس خطر جدی را در نظر دارد.
قبل از اینکه پرزیدنت اوباما در سال 2011 قانون مجوز ایمنی مواد غذایی را امضا کرد، FDA اختیاری برای صدور احضار اجباری نبود. این آژانس می تواند به تولیدکنندگان یا توزیع کنندگان خطرات سلامتی احتمالی هشدار دهد، اما در نهایت، شرکت های مواد غذایی به محصولات ناخوشایند خود احتیاج دارند. به گفته بازرس کل، FDA تنها دو بار از قدرت احضار خود استفاده کرده است.
دفتر بازرس کل اظهار داشت که این بررسی جدید را انجام داده است "برای تعیین این که آیا FDA مسئولیت خود را در تامین امنیت غذایی کشور در حال حاضر انجام می دهد یا اینکه مجوز احضار اجباری را دارد".
این تحقیق که در سال 2012 تا 2015 به بررسی 30 از 1557 یادآوری غذا پرداخت، دریافتند که FDA "همیشه یک فرآیند یادآوری غذا موثر و موثر نداشته و امنیت عرضه مواد غذایی کشور را تضمین کرده است".
در این موارد، شرکت های مواد غذایی به طور متوسط ​​57 روز برای یادآوری موارد پس از FDA در مورد خطرات بهداشتی ممکن است، گزارش داد.
در یک مورد، Nutrex Research، یک شرکت مکمل، محصول خود را تا 303 روز پس از دریافت نامه هشدار از FDA به یاد نمی آورد. طبق گزارش بازرس کل، این شرکت همچنین نمونه های آزاد از محصول تقلبی را برای بیش از هشت ماه پس از اخطار نامه FDA توزیع کرده است.
در مورد مربوط به پنیر آلوده به لیستریا، آن زمان 81 روز از تاریخ FDA از محصول جعلی مطلع شد به تاریخ Oasis Brands آن را به یاد می آورد. حداقل چهار نفر پس از خوردن پنیر فراخورشیدی بستری شدند و یک مرگ شناخته شده گزارش شد.
"بررسی ما نشان داد که FDA سیاست و روش های مناسب برای اطمینان از اینکه شرکت ها اقدام سریع و موثر در شروع مجازات مواد غذایی را به طور دائمی انجام نمی دهند،" گفت: گزارشگر جورج ندرد، حسابرس با دفتر بازرس کل. "این بدان معنی است که مواد غذایی خطرناک مواد غذایی ممکن است در عرضه مواد غذایی کشور ما چند هفته پس از FDA از آلودگی آگاه بود."
Nedder افزود: با توجه به نام تجاری Oasis، به یاد آوردن Nedder افزود: "در یک مورد، یک کودک فوت کرد و نه نفر دیگر بیمار شد و همه از مصرف پنیر حاوی لیستریا برخوردار بودند."

دکتر اسکات Gottlieb، کمیسیون FDA، با یافته ها موافقت کرد و گفت "اقدام فوری" مورد نیاز است.
گوتلیب در بیانیه 26 دسامبر گفت: "من این وظایف را بسیار جدی می گیرم." "اطمینان حاصل کنید که FDA اقدامات احتیاطی موثر را در محل انجام داده و اقدامات فوری برای رسیدگی به مواد غذایی نا امن، اولویت های اولویت من است. مقامات یادآوری ما - و چگونگی اعمال آنها - پایه ای برای حفاظت حیاتی ما هستند ماموریت. "
لوک لابرد، استاد علوم غذایی در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، گفت که FDA باید در هنگام تصمیم گیری در مورد احتیاط مورد نظر قرار بگیرد.
LaBorde گفت که "آنها در حال تلاش برای انجام یک خط خوب هستند، که در تحقیقات دخیل نبوده است. "آنها نمی خواهند سریعا به این ماشه بپردازند، چرا که آنها در گذشته در صدور یادآوری ها سوزانده شده اند. این یک اثر اقتصادی عظیم در صنعت است؛ می تواند آنها را پاک کند، اما از سوی دیگر، اگر مردم شروع به مردن می کنی، که حتی بدتر از یادآوری است. "
در چندین حادثه مانند شیره پنیر لیستریاس، FDA در تلاش برای ارزیابی خطرات سلامتی به موقع یا اطمینان از اینکه شرکت ها سریعا به یاد می آورند.

بسیاری از مشکلات رویه ای که در گزارش جدید مطرح شد، توسط بازرس کل در یک ممیزی اولیه منتشر شده در سال 2016 مطرح شد. FDA با ایجاد تیمی به نام نظارت استراتژیک هماهنگ نظارت بر اجرای احکام یا SCORE پاسخ داد. این موارد مواردی را مورد بررسی قرار می دهد که سلامت قابل توجهی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند و روند تصمیم گیری را سریعتر می کند.
در گزارش جدید، توصیه های بازرس عمومی شامل این بود که FDA از ابتکار SCORE خود برای ایجاد دوره های زمانی تعیین شده، تصویب تصمیم گیری سریع و جلوگیری از فراخوانی جلوگیری و بهبود داده های یاد شده الکترونیکی استفاده کند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 302
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:26 | نویسنده : admin |

اگر کالای شما را شمارش کنید، یک لیوان شراب ممکن است انتخابی الکل شما باشد، زیرا گزینه ای سبک تر از بسیاری از نوشیدنی های مخلوط است.

شراب کم کالری می تواند شما را حتی بیشتر کالری صرف، شاید به اندازه کافی برای به دست آوردن چند نیش پنیر یا شکلات. البته، شما نیز باید از خودتان بپرسید: آیا واقعا از آن لذت می برید؟
پس انداز
بسته به نوع، کالاهای کم کالری کالری کمتر از 15٪ تا 30٪ نسبت به شراب معمولی دارند. به عنوان مثال، در 90 کالری در هر 5 اونس شیشه، کالاهای کم کالری FitVine دارای کالری 25 درصد کمتر از یک لیوان شراب معمولی سفالی است که حدود 120 کالری دارد.
اگر شما به توصیه های فعلی برای نوشیدن متوسط ​​معتقد هستید - یعنی محدود کردن خودتان به یک یا دو لیوان شراب هر روز - شما 30 تا 60 کالری در روز صرفه جویی خواهید کرد. در مورد شراب Skinnygirl شما حتی کمتر ذخیره می کنید: حدود 20 تا 25 کالری در هر لیوان. به طور کلی، این صرفه جویی بزرگ برای چیزی است که محبت را در نظر گرفته است.
"اگر شما دو عدد شراب کم کالری روزانه در مقایسه با شراب معمولی مصرف می کنید، شما 60 کالری را از رژیم متوسط ​​2،000 کالری حذف کرده اید. این 3 درصد کل کالری شما است. برای من، این Dwayne Bershaw، مدرسه کلاس های آب گیری در گروه علوم غذا در دانشگاه کورنل، گفت: "به نظر می رسد به اندازه کافی از کاهش کالری در مورد نگرانی، اما من یک triathlete نیست.
امروزه شکر موضوع داغی است و برخی از شراب های کاهش کالری ادعا می کنند که عملا هیچ قندی وجود ندارد. به عنوان مثال، FitVine ادعا می کند که شراب خود را کمتر از 0.2 گرم در هر شیشه 5 اونس. با این حال، با توجه به برشو، "بسیاری از سفیدپوستان با کیفیت بالا و بیشتر قرمز ها، که حاوی مقدار زیادی قند باقی مانده هستند وجود دارد، بنابراین از این دیدگاه، این شراب ها درست مثل بسیاری دیگر از بازار است."
در واقع، طبق اطلاعات پایگاه داده مواد مغذی وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا، یک لیوان آب معدنی قرمز قرمز 5 اونس حاوی کمتر از 1 گرم شکر است، در حالی که یک لیوان شراب سفید حاوی حدود 1.4 گرم است.
بیشتر الکل، بیشتر کالری
طبق گفته برشو، راه کاهش کالری در شراب، کاهش میزان الکل است. او گفت: "مگر اینکه ما در مورد آب آشامیدنی آشکار صحبت کنیم، محتوای الکل، بزرگترین راننده کالری است."
اما این باعث ایجاد یک رمز و راز می شود. با توجه به برشو، ABV FitVine (میزان الکل به حجم، اندازه گیری میزان الکل در مقدار مشخصی از نوشیدنی) از 13.4٪ به 13.9٪، مشابه سایر آبوهان ها است. او مطمئن نیست که چرا کالاهای کم کالری FitVine در کالری کمتر از سایر شراب ها با محتوای مشابه الکل و قند هستند.
هنگامی که برشو برای محاسبه الکل (12.5٪) ریشل انجام داد، به دلیل محتوای اتانول (الکل) پایینی، کالری کمتر از شراب FitVine بود. به عبارت دیگر، ممکن است سایر شراب های دارای کالری کمتری وجود داشته باشد، اما به نظر می رسد که آنها فقط ممکن است به فروش نرسند.
Sauvignon Blanc Cense، محصولی از مشارکت میان Winery های Truett Hurst و Weight Watchers، با استفاده از یک تکنولوژی منحصر به فرد ساخته شده است که مصرف کنندگان شراب را با ABV 9.6٪ و فقط 85 کالری در هر 5 اونس شیشه (یا 3 SmartPoints) ارائه می دهد. جیسون جی. Strobbe، معاون اجرایی اجرایی Truett Hurst گفت: "در اصل، ما می توانیم الکل را جذب کنیم و درصد را که ما می خواهیم بگیریم، اما ما عطر و بوی عطر و تنقلات شراب الکل کامل را حفظ می کنیم." او گفت که این شرکت در ماه فوریه یک کالری کم کالری را آزاد خواهد کرد.
شراب های کم الکل می توانند شراب های عالی طعم باشند و معمولا خوراک بیشتری غذا می خورند (با خوردن غذا به راحتی همراه هستند) نسبت به شراب های دارای الکل که پنج تا 10 سال پیش محبوب بودند، گفت. "به علاوه، شما می توانید دو یا سه عینک بدون احساس مانند شما نیاز به رفتن به رختخواب زود است."
خط پایین
اگرچه کالاهای کم کالری کالری کمتری دارند، برای اینکه یک شیشه اضافی یا دو عدد توجیه شود، کافی نیست. اگر بیشتر برای کاهش کالری جبران می کنید، به طور کلی مصرف الکل و کالری بیشتری خواهید داشت. به عنوان مثال، دو عدد شراب سفید حدود 240 کالری دارند، اما سه لیوان کالری کم کالری (FitVine white) دارای 270 کالری هستند و الکل بیشتر از هر مقدار باید روزانه مصرف کنید
شراب ممکن است از قلب ما محافظت کند و خطر ابتلا به دیابت را در هنگام مصرف در معرض خطر کاهش دهد - که به عنوان یک نوشیدنی در روز برای زنان و دو نوشیدنی در روز برای مردان تعریف می شود - اما نوشیدن بیشتر می تواند خطرهای سلامتی را افزایش دهد.
جینگر هولین، متخصص تغذیه و سخنگوی دانشکده تغذیه و رژیم غذایی گفت: "فقط به این دلیل که ما می توانیم شراب نوشیدنی کمتری مصرف کنیم که کالری کمتری نیز دارد، به این معنا نیست که مردم باید بیشتر از آن بخورند."
کارشناسان شراب می گویند طعم شراب و چگونگی آن با مواد غذایی مرتبط است، علاوه بر حقایق تغذیه شراب، که حتی در برچسب شراب مورد نیاز نیست و بنابراین 

برای مصرف کنندگان برای انتخاب عاقلانه دشوار است. برشو گفت: "این موضوع برای مصرف کنندگان بسیار آسان تر خواهد بود زیرا اگر سازندگان مجبور شوند لیست هر دو ماده و محتوای کالری محصولات خود را مجبور کنند."
استیفن Mutkoski، استاد برجسته آموزش و پرورش شراب و مدیریت در مدرسه مدیریت هتل در دانشگاه کرنل گفت: "من فکر می کنم هر کس باید تصمیم بگیرد که چه چیزی در مورد شراب آنها نوشیدن چه هستند.
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

"برای من، آن عطر و طعم، تعادل و چگونگی کار با غذا است که من در حال برنامه ریزی برای طبخ یا سفارش در یک رستوران هستم. شخصا هرگز از این ویژگی های مهم برای مصرف 25 یا 30 کالری کمتر استفاده نکنید. اگر یک دسر را ترک کنید یک هفته، شما احتمالا می توانید کالری بیشتری را صرفه جویی کنید و از طیف وسیعی از شراب ها در طول هفته لذت ببرید و هنوز هم در مقیاس کالری پیش می روید. "



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 227
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:24 | نویسنده : admin |

اگر شما در مورد آخرین روند سلامتی را بخوانید، ممکن است ایده یک رژیم غذایی را در اختیار داشته باشید.

اما آیا به نظر شما آب شور، روزه داری یا تمیز کردن در تلاش برای از دست دادن وزن یا بهبود رفاه شما بوده اید، احتمالا آگاه هستید که به شدت برداشتن غذا به عنوان رویکرد سبک زندگی طولانی مدت برای خوردن سالم موثر نیست.
در واقع، سم زدایی شدید می تواند مسائلی مانند خستگی، سرگیجه و کاهش قند خون را ایجاد کند.
اما به گفته برخی از کارشناسان، یک نوع سم زدایی پایدار وجود دارد که ارزشمند است. کاهش شکر در رژیم غذایی شما می تواند به شما کمک کند پوند را کاهش دهید، سلامت خود را بهبود بخشید و حتی پوستی شاداب تر را به شما نشان می دهد.
بروک الپرت، متخصص تغذیه و همکارانش "Detox Sugar: Lose the Sugar، Lose Weight - Look and Feel Great،" گفت: "شکر شما را چرب، زشت و پیر می کند." "آنچه که ما طی چند سال گذشته کشف کرده ایم این است که شکر ما حاوی اضافه وزن است و همچنین یکی از دلایل اصلی بیماری های قلبی است؛ منفی بر روی پوست تاثیر می گذارد و منجر به پیری زودرس می شود."
اعتیاد به قند
این خبر بدتر است: ما نمیتوانیم مصرف شکر را متوقف کنیم. الپرت گفت: "مردم یک وابستگی واقعی دارند - اعتیاد واقعی به قند". "ما شکر داریم، از آن احساس خوبی می کنیم، احساس می کنیم بالاست، و سپس سقوط میکنیم و باید برای رسیدن به بیشتر تلاش کنیم."
چگونه یک دندان شیرین بخوریم

چگونه یک دندان شیرین بخوریم 01:05
با توجه به رابرت لوستیگ، استاد کودکان و عضو مؤسسه مطالعات سیاست سلامت در دانشگاه کالیفرنیا، سان فرانسیسکو، حدود 10 درصد جمعیت ایالات متحده معتادان معتاد قند هستند. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که قند باعث پاداش و گرایش هایی است که در مقایسه با افرادی که از داروهای اعتیاد آور ناشی می شوند، مشابه هستند.
یکی از بزرگترین نگرانی ها میزان قند اضافه شده در رژیم های غذایی ما است که اغلب در غذاها پنهان می شوند. اگر چه کیک بستنی منبع آشامیدنی شکر است، غذاهای دیگری که ممکن است حتی شیرین نباشند مثل سس سالاد، سس گوجه فرنگی و نان - با مواد سفید پوشیده شود.
آلپرت گفت: "مردم نمی فهمند که غذاهای ظاهرا سالم با شکر پر شده اند - و بنابراین ما اساسا شکر را در تمام طول روز از صبح تا شام می خوریم."
چگونه قارچ سم زدایی: رفتن به ترکیه سرد برای سه روز
خبر خوب این است که حتی با حذف شکر از رژیم غذایی شما حتی یک معتاد قند معتاد نیستید، به سرعت می توانید پوند ناخواسته را از دست بدهید، احساس بهتر و ظاهر شدن بیشتری داشته باشید.
لوستیگ گفت: "هیچ شخصی وجود ندارد که با حذف قند اضافه از رژیم غذایی آنها سود ببرد.
کودکان نیز می توانند سود ببرند. تحقیقات Lustig نشان داد که وقتی کودکان چاق از قند اضافه شده خود را صرف رژیم غذایی خود برای نه روز صرف کردند، هر جنبه ای از سلامت متابولیک آنها بهبود یافت - با وجود تغییرات در وزن بدن یا کالری مصرف شده.
اما ترک بوقلمون سرد چیزی است که حداقل در ابتدا کار می کند.
"به زودی در تمرینم، زمانی که متوجه شدم که مردم برای شکر واقعا اعتیاد دارند، ما شروع به تلاش برای از بین بردن قند یا محدود کردن مصرفشان یا خوردن آنها در آرامش می کنیم ... اما کلمه" اعتدال "آنقدر کلاسیک است و آلپرت گفت: "موثر نیست." "این فقط ناکارآمد بود که از مردم بخواهید چیزی کمتر از چیزی بخورند وقتی که با این عادت بدبختی مبارزه می کنند. شما نمی توانید از یک الکلی بخواهید فقط دو آبجو بخورد.
"چقدر موفقیت آمیز بود که مشتریانم را به خوردن عادت قند خود برسانم که بوقلمون سرد بمانند. وقتی که بوقلمون سرد می رفت، من شخص مورد علاقه اش نبودم - اما اثر مثبت شماره یک این بود که کالای خود را مجددا محاسبه کرد." او گفت. "آنها هم اکنون می توانند قندهای طبیعی را در میوه ها، سبزیجات و لبنیات بخورند، زیرا آنها به اندازه کافی خسته شده اند".
بنابراین، برای سه روز اول در یک سم زدایی شکر، Alpert توصیه می کند که قند اضافه ندهید، بلکه بدون میوه، سبزیجات نشاسته ای (مانند ذرت، نخود فرنگی، سیب زمینی شیرین و قاشق چایخوری)، بدون لبنیات، غلات و بدون الکل مصرف کنید. "شما اساسا پروتئین، سبزیجات و چربی های سالم را می خورید."
به عنوان مثال، صبحانه می تواند شامل سه تخم مرغ، هر سبک باشد؛ ناهار می تواند تا 6 اونس مرغ، ماهی یا توفو و سالاد سبز شامل شود و شام اساسا نسخه بزرگتر ناهار است، گرچه سبزیجات بخار مانند بروکلی، کلم و اسفناج می تواند به جای سالاد خورده شود. اسنک شامل یک اونس از آجیل و فلفل قطعه شده با هومکس است. نوشیدنی ها شامل آب، چای غیر شیرین و قهوه سیاه است.
اگرچه آنها کالری مصرف نمی کنند، شیرین کننده های مصنوعی نیز در این طرح مجاز نیستند. Alpert گفت: "این بسته های بسیار رنگی رنگی مانند پانچ شیرینی بسته می شود و این همان چیزی است که قارچ ها ما را از بین می برد و ایمنی و کمتر واکنش نشان می دهند که واقعا شیرینی است."
Lustig توضیح داد: "استفاده از شیرین کننده های مصنوعی باعث می شود" شما نه تنها به ذخیره چربی بیشتری نیاز داشته باشید، بلکه بعدا انرژی بیشتری برای ذخیره انرژی افزایش می یابد. "
چگونه قارچ سم زدایی: هنگامی که یک سیب طعم مانند آب نبات
هنگامی که سه روز اول از سم زدایی شکر، کم است

پرشده، شما می توانید سیب را اضافه کنید.
آلپرت گفت: "در روز چهارم، یک سیب مانند آب نبات طعم می خورد." "پیاز شیرین است! بادام شیرین است! هنگامی که شکر را از رژیم غذایی خود بجوید، بوقلمون را بازنشسته می کنید، دوباره خوابیده و دوباره شام ​​قهوه طبیعی را می خورید".
با شروع روز چهارم، شما می توانید یک سیب و یک لبنیات را هر روز اضافه کنید. لبنیات مانند ماست یا پنیر باید کامل و چرب نباشند. آلپرت گفت: "چربی، فیبر و پروتئین جذب قند را تسریع می کند، بنابراین مصرف چربی از لبنیات شما را سریع تر جذب می کند."
شما همچنین می توانید برخی از سبزیجات با قند بالا مانند هویج و نخود برف، و نیز روزانه خدمت سربازان با فیبر بالا اضافه کنید. سه لیوان شراب قرمز در آن هفته نیز می تواند اضافه شود.
در طول هفته دو، شما می توانید یک خدمت از توت های غنی از آنتی اکسیدان و یک خدمت اضافی از لبنی اضافه کنید. شما همچنین می توانید سبزیجات نشاسته ای مانند یامز و اسکواش زمستانی را اضافه کنید.
برای هفته سوم می توانید دانه هایی از قبیل جو، کوینو و بلغور جو دوسر و حتی برخی از میوه ها شامل انگور و کلمنستین اضافه کنید. شما همچنین می توانید یک لیوان شراب قرمز دیگر در هفته و یک اونس شکلات تیره هر روز داشته باشید.
آلپرت گفت: "سه هفته باید کاملا شسته و رفته باشد."
هفته چهارم کشش خانه است، زمانی که شما می توانید از دو نشاسته در روز، از جمله نان و برنج، علاوه بر کراکر با فیبر بالا استفاده کنید. شراب تا پنج عدد در هفته می رسد.
Alpert گفت: "شما می توانید یک ساندویچ در هفته چهارم داشته باشید که فقط باعث ساده تر شدن کارها می شود." "من می خواهم مردم زندگی کنند. هفته چهارم راه برای انجام این کار است."
هفته چهارم قسمت تعمیر و نگهداری طرح را تعریف می کند - هرچند ممکن است از طریق کاهش قیمت ها، مانند یک بستنی یا یک تکه کیک در روز تولد مجاز باشد. آلپرت گفت: "از آنجا که رفتارهای اعتیادآور از بین رفته است، داشتن بستنی یک یا دو بار شما را به یک مربع دیگر نمی فرستد." علاوه بر این، هنگامی که شما 31 روز را کامل کرده اید، بدون میوه هیچ محدودیتی وجود ندارد.
Alpert گفت: "هدف اصلی این است که مردم کنترل و مالکیت و جایگاه این غذاها را در زندگی ما به ما بدهند."
راهنمای تجارت الکترونیک توسط CNN برجسته: دادن قند ساده تر از آنچه شما فکر می کنید با این 5 کتاب آشپزی سالم است
مزایا و احتیاط را با کاهش شکر
پاک کردن قند می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. آلپرت گفت: "ما بیش از 80 آزمایش کننده از سراسر کشور داشتیم و در طول 31 روز هر 5 تا 20 پوند از دست دادیم، بسته به وزن و اعتبار قند آنها. "بسیاری نیز متوجه شدند که مقدار زیادی از وزن خود را از بین رفته است. کمربندهای لاغرتر!"
شرکت کنندگان همچنین چشم های روشن، پوست واضح تر و محافل تاریک کمتر گزارش دادند. آنها انرژی بیشتری داشتند و نوسانات خلقی کمتری داشتند.
شیرین کننده های طبیعی
دایان گفت: "من حدود 40 پوند پس از سم زدایی شکر را از دست داده ام، که ترجیح داد نام خانوادگی خود را به اشتراک نگذارند. او در حدود دو سال است که برنامه دارد.
"من فکر کردم که من در از دست دادن وزن تحصیل کردم، اما مانند بسیاری از من تحصیلات بدی داشتم و با کاهش چربی، من واقعا فقط قند را اضافه کردم. با حذف شکر، از جمله شیرین کننده های مصنوعی، باور نکردنی است که غذاهای شیرین طعم دارند."
دایان بعضی از چربی های سالم را در رژیم غذایی خود اضافه کرد، که باعث احساس رضایت او می شود. و گرمای قندش ناپدید شد. "این احتمالا طولانی ترین است که من در یک برنامه باقی مانده ام، و من احساس نمی کنم این تغییر می کند، فقط احساس طبیعی و طبیعی می کند."
پیش از شروع، چالش ها و ملاحظات پزشکی وجود دارد. از آنجا که چند روز اول یک سم زدایی شکر می تواند به چالش کشیدن، مهم است که انتخاب کنید سه روز که در آن برنامه شما حمایت خواهد کرد.
آلپرت گفت: "بسته به اینکه اعتیاد شدید شما می توانید علائم احتمالی مانند مه دود مغزی، خستگی و خستگی را تجربه کنید." لوستیک دریافت که کودکان در مطالعه او اضطراب و تحریک پذیری را در طی پنج روز اول از بین بردن شکر و کافئین، هر چند که در نهایت فروکش کرد.
آلپرت گفت: "اگر احساس بدی دارید، متوقف شوید و یک میوه داشته باشید. اما اگر بتوانید از آب درآید و باقی بمانید، می توانید چرخه اعتیاد خود را از بین ببرید."
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

مهم است که توجه داشته باشید که این طرح ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت، ورزشکاران شدید یا هر کسی که برای کنترل قند خون استفاده می کنند مناسب نباشد. همچنین برای زنان باردار توصیه نمی شود.
در نهایت، قبل از شروع یک سم زدایی شکر، از کمک دوستان و / یا اعضای خانواده برای حمایت حمایت کنید. لوستیگ گفت: "شما به مردم اطراف خود نیاز دارید تا به شما در موفقیت کمک کنند." "تمام خانواده باید این کار را با هم انجام دهند."



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 336
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:21 | نویسنده : admin |

بله، برو جلو بروید و آن فنجان جو یا دو یا بیشتر را بگیرید. انجام این کار ممکن است سلامت شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند که دیگر زندگی کنید. تحقیقات جدید نشان می دهد.

در یک مطالعه مشاهده ای که شامل نزدیک به 20،000 فرد است، افرادی که حداقل چهار فنجان قهوه مصرف کرده اند روزانه خطر ابتلا به زود هنگام مرگ 64٪ کمتر از افرادی بود که هرگز یا به ندرت قهوه مصرف می کردند.
یک مطالعه جدید نشان می دهد قهوه می تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را کاهش دهد.

کاهش ریسک زمانی معنی دار شد که افراد بالای 45 سالگی به این نتیجه رسیدند که پیشنهاد ما این است که حتی در مقایسه با سن ما، قهوه مصرف شود.
این یافته ها نتایج اخیر یکی دیگر از مطالعات مشاهده ای را نشان می دهد که نشان می دهد که مصرف کنندگان قهوه طولانی تر هستند، صرف نظر از اینکه آیا آنها قهوه منظم یا کافئین مصرف می کنند.

همچنین نشان داده شده که قهوه خطر بسیاری از بیماری ها را شامل می شود، از جمله دیابت نوع 2، بیماری های کبدی، سرطان کولورکتال، آلزایمر و سرطان پوست نیز.
جو DeRupo، سخنگوی انجمن قهوه ملی گفت: "قهوه با آنتی اکسیدان ها بارگیری می شود." "بسیاری از آنتی اکسیدان ها طبیعی هستند که در دانه های قهوه یافت می شود، در حالی که دیگران در طول فرایند بو دادن ایجاد می شوند. این ترکیبات است که علم با اثرات مثبت در کاهش خطر بیماری های مختلف ارتباط دارد."
بعضی از ترکیباتی که معمولا در قهوه یافت می شوند، به حساسیت بهتر انسولین، عملکرد کبد و کاهش التهاب مزمن مرتبط بوده اند. "وندی ستیوان، استادیار دانشکده پزشکی پیشگیری در دانشکده پزشکی دانشگاه کاک، و نویسنده اصلی از یکی از مطالعات اخیر در مورد مصرف قهوه و طول عمر.
جام از احتیاط
در حالی که ممکن است مصرف قهوه برای بسیاری از افراد سالم باشد، دیگران باید با احتیاط ادامه دهند. برای مثال، زنان باردار باید با احتیاط مصرف قهوه کافئین را محدود کنند.

دکتر جوزف واکس گفت: "شواهد موجود نشان می دهد که مصرف کافئین به میزان متوسط ​​200 میلی گرم در روز، مقدار آن در یک فنجان قهوه 12 اونس، با افزایش خطر ابتلا به سقط جنین یا زایمان زودرس همراه نیست." کمیته کالج متخصص زنان و متخصص زنان و زایمان در امور زنان و زایمان. "با این حال، داده ها در مورد نتایج حاملگی متناقض است، زمانی که زنان مصرف بیش از 200 میلی گرم در روز از کافئین". علاوه بر این، "شواهد کافی برای به دست آوردن هر نتیجه گیری در مورد اثرات کافئین بر رشد جنین وجود دارد."
اگر بیماری قلبی دارید، باید قهوه و مصرف کافئین خود را محدود کنید. دکتر وینس بوفالینو، سخنگوی انجمن قلب آمریکا و معاون ارشد و مدیر ارشد پزشکی Cardiology-AMG، مدافع بهداشت و درمان، در Naperville، ایلینوی، گفت: "کافئین یک ضعف و شتاب دهنده ضربان قلب است." "افراد مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی (معمولا به نام ضربان قلب نامنظم) یا فشار خون بالا باید مصرف کافئین خود را محدود کنند. یک تا دو فنجان روزانه احتمالا خوب است، اما اگر حساس هستید، باید تمام کافئین را محدود کنید."
به یاد داشته باشید که قهوه بدون کافئین هنوز حاوی کافئین است. یک فنجان قهوه دم 8 اونس می تواند از 75 تا 165 میلیگرم کافئین باشد، در حالی که قهوه بدون کافئین حاوی 2 تا 7 میلی گرم هر فنجان است، بسته به نوع مطالعه که خواندید.
آیا شکلات خوب یا بد برای سلامتی است؟

"دکاف بدون کافی نیست - بنابراین اگر شما سه فنجان روزانه نعناع نوشیدید، پس من این را محدود می کنم،" بوفالینو از افراد مبتلا به بیماری های قلبی گفت.
در مورد اثرات قهوه بر سلامت استخوان، کافئین در قهوه می تواند منجر به از دست دادن کلسیم شود، اما احتمالا ارزش نگرانی در مورد آن وجود ندارد. کانی وایور، استاد برجسته علوم تغذیه در دانشگاه پوردو، که اخیرا به بررسی بازخوانی این موضوع پرداخت، گفت: "کافئین باعث افزایش میزان کلسیم ادراری می شود، اما با افزایش جذب کلسیم متعادل شده است بنابراین به نظر می رسد هیچ اثری بر اقتصاد کلسیم وجود ندارد." تحقیق در مورد کلسیم و سلامت استخوان.
راهنمای تجارت الکترونیک توسط CNN برجسته: صرفه جویی در پول با این نابغه در خانه قهوه ساز
بهینه سازی روزانه خود:
قبل از خوردن قهوه بعد از قهوه، به نکات زیر توجه کنید:
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

شیر کم چرب را اضافه کنید و کرم را از بین ببرید. کرم حدود 50 کالری و 3 گرم چربی اشباع در قاشق غذاخوری کمک می کند. شیر کم چرب دارای کالری کمتری دارد و به کاهش تلفات کلسیم کمک می کند (یک قاشق غذاخوری تنها 6 کالری دارد، اما 19 میلی گرم کلسیم).
اجتناب از قند در قهوه خود. یک قاشق چای خوری شکر حاوی 16 کالری است. ممکن است آنقدر زیاد نباشد، اما اگر شما دو قاشق چای خوری را به دم بسوزانید و یک لیوان فنجان در روز بخورید، کالری آن را اضافه کنید.
اگر کلسترول بالا دارید، قهوه فیلتر را انتخاب کنید. قهوه بدون فیلتر، مانند نوعی از مطبوعات فرانسویترکیبات شناخته شده به نام کافئین و کوهول را حفظ می کند که ممکن است در بعضی افراد موجب افزایش سطح کلسترول شود.
اگر به خواب رفتن مشکلی دارید، بهتر است که از قهوه و تمام منابع کافئین در شب یا نزدیک به خواب استفاده کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 287
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:10 | نویسنده : admin |

شانس خوبی برای فکر کردن در مورد راه های زندگی سالم در سال جدید وجود دارد. این که آیا می خواهید 10 پوند را از بین ببرید، کلسترول را بهبود بخشیده یا انرژی بیشتری داشته باشید، ما پنج قطعنامه سالم در مورد غذا داریم که به اهداف شما کمک می کند.

شماره 1: خوردن ذهنی
شماره 2: در خانه بخورید
شماره 3: بدون گوشت یک روز در هفته
شماره 4: میوه ها و سبزیجات بیشتر
شماره 5: آب
"هنگام آشپزی در خانه، شما کنترل کاملی بر آنچه که در غذای شما می خورید، کنترل کامل می کنید، بنابراین اگر شما نیازهای خاصی دارید، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها در حال برآورده شدن هستند و حتی اگر الزامات خاصی ندارید، می توانید مطمئنا شما از بهترین مواد ممکن استفاده می کنید، "جکی نیگنت، یک متخصص تغذیه، متخصص تغذیه ای و نویسنده" کتاب آشپزی طبیعی طبیعی "گفت.
بر طبق گفته نیگنت، آشپزی در خانه به شما امکان می دهد از مواد تازه ای استفاده کنید، فصلی تولید کنید و غذاهایی بدون مواد مصنوعی. "همچنین اجازه می دهد تا شما فقط از مقدار مواد افزودنی مانند سدیم استفاده کنید که بدن شما واقعا نیاز دارد."
برای شروع، یک برنامه پخت و پز ایجاد کنید که شامل جمع آوری دستور العمل ها، تجهیزات و مواد لازم و همچنین تعیین تعداد دفعات در هفته شما ممکن است در آشپزی برنامه ریزی کنید. نیگنت گفت: "اگر شما به طور کامل طبخ نکنید، با یک وعده غذا در هفته شروع کنید." "در این ماه، ممکن است یک وعده غذا در هفته باشد، و در ماه آینده، ممکن است دو وعده غذا باشد، اما واقع بینانه است."
4 دلیلی که واقعا باید یاد بگیرید که طبخ کنید
4 دلیلی که واقعا باید یاد بگیرید که طبخ کنید
برای تجهیزات آشپزی اولیه، نیگنت توصیه های زیر را می کند: یک تخته برش بزرگ، چاقوی آشپز تیز، یک ظرف بزرگ با یک درب، یک اسپیتل سیلیکونی و قاشق پخت و یک اسکیل مخصوص چوب مقاوم در برابر چوب.
نیگنت می گوید: "نمک، فلفل و روغن زیتون باکیفیت فوق العاده سه اصل هستند که من نمی توانم بدون آن زندگی کنم." او همچنین توصیه می کند کنسرو لوبیا، دانه غلات، آجیل، میوه های خشک و سرکه، که اضافه کردن طعم در هنگام پخت.
هنگامی که آن را به انتخاب دستور العمل می آید، انتخاب کنید که شما لذت بردن از و زمان برای ساختن. نیگنت گفت: "گاهی اوقات، دستورالعمل ها می توانند با لیست های مواد تشکیل دهنده طولانی ... و با تکنیک های پخت و پز که برای شما نا آشنا هستند، خسته کننده باشند، اما یک دستور ساده می تواند به همان اندازه خوشمزه و چشمگیر به عنوان یک پیچیده باشد." املت پایه، ساندویچ پنیر کبابی و یک ظرف اسپاگتیو پایه برای ظهور غذاهای خوب است.
برای کسی که در موارد خاص آشپزی می کند، اما می خواهد شروع به انجام کار بیشتر کند، Newgent توصیه می کند که یک کلاس مهارت چاقو بگیرد. او گفت: "مهارت های چاقو خوب برای تولید دستور العمل ها، به ویژه دستورالعمل های سالم تر است، جایی که می توان با برداشتن مواد گیاهی بیشتر، برش و جوشاندن بیشتری انجام داد."



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 290
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:36 | نویسنده : admin |

این زمستان، شانس خوبی است که شما ممکن است به دنبال چیزی و همه چیز برای خلاص شدن از خود را از آزار دهنده، طولانی و گاهی اوقات ناتوان کننده سرد است.

ممکن است بخواهید ماست را به لیستی از داروهای ضد سرماخوردگی اضافه کنید.
میکی روبین، معاون ریاست تحقیقات تغذیه شورای لبنیات ملی، گفت: "هنگامی که به طور خاص به ماست اشاره شود، من می گویم تحقیقات زیادی وجود ندارد که ما بتوانیم به آن اشاره کنیم که ماست باعث کاهش علائم سرماخوردگی می شود." به این ترتیب، گفته می شود: "بعضی چیزها (در ماست) ما می توانیم اشاره کنیم که در تئوری سودمند خواهد بود."

به عنوان مثال، ماست پر از پروبیوتیک است، که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند، به گفته کریستی لینگ کینگ، یک متخصص تغذیه ارشد ثبت شده در بیمارستان کودکان تگزاس و سخنگوی ملی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی.
مطالعاتی که در مورد پروبیوتیک ها مشاهده شده اند نتایج قابل توجهی در زمینه کاهش طول مدت و میزان بروز سرماخوردگی پیدا کرده اند. با این حال، مزایای خاص فقط می تواند به سوالات واقعی مورد مطالعه - که لزوما در ماست معمولی، بدون تکمیل وجود دارد، به گفته روبین. به عنوان مثال، ماست معمولی شامل Lactobacillus bulgaricus و Streptococcus thermophilus - دو فرهنگ است که جزء فرآیند تولید ماست هستند و به همین ترتیب به عنوان "فرهنگ های استارتر" شناخته می شوند. بر اساس روبین، در حالی که این باکتری ها مفید هستند، آنها لزوما پروبیوتیک مشابهی نیستند که در آزمایشات بالینی مورد مطالعه قرار گرفته اند.
اثرات بهداشتی پروبیوتیک: کجا ما ایستاده ایم؟
"ما می دانیم که ماست یک انتخاب غذای مغذی است و ما می دانیم که پروبیوتیک ها برای سلامت مفید هستند، بنابراین از جمله آنها در یک طرح کلی غذای سالم قابل درک است، اما پیشنهاد آنها به طور خاص برای سرماخوردگی زودرس است".
ماست حاوی یک تقویت کننده دیگر ایمنی: روی است. تحقیقات نشان می دهد که روی می تواند مدت زمان علائم سرما را کاهش دهد، اما مقدار روی برای فواید - حداقل 75 میلی گرم - خیلی بیشتر از 2 میلی گرم موجود در فنجان ماست 8 اونس است.
ماست سالم است؟
با توجه به پادشاه، کربوهیدرات در ماست انرژی فراهم می کند که در کمک به شما از سرماخوردگی کمک می کند. و یک مطالعه اخیر که توسط شورای لبنیات تأمین مالی شده بود، دریافت که وقتی زنان هر 9 هفته یک بار مصرف ماست را انجام دادند، نشانگرهای التهابی را در خونشان کاهش دادند. یافته هایی که نشان می دهد مکانیزمی است که ماست ممکن است در مبارزه با علائم سرد مفید باشد .
"سرماخوردگی و نشانه های آن یک پاسخ التهابی به اشکال است ... به طوری که اگر ماست یا سایر غذاها التهاب را کاهش دهند، می تواند در تئوری مفید باشد، اما ما نیاز به تحقیق بیشتر برای دانستن برای اطمینان داریم."
خط پایین
اگرچه توانایی ماست برای مبارزه با سرما در بهترین حالت، نظری در حال حاضر است، کارشناسان می گویند هیچ دلیل خوبی برای انتخاب ماست هنگامی که شما sniffles و یا مشکل بلع وجود دارد.
پادشاه گفت: "من نمی توانستم فقط با ماست به مبارزه با سرما بروم، اما در کنار یک رژیم غذایی سالم، ماست ممکن است سودمند باشد."
"ماست صاف است و آسان می شود، بنابراین اگر شما گلو درد یا حتی آبریزش بینی دارید، راحت است که بخورید"، روبین اضافه کرد.
بنابراین ماست برای بافت آرامش بخش و ویژگی های تغذیه ای که شامل کلسیم و ویتامین D است، همراه با مبارزان سرماخوردگی مثل روی و پروبیوتیک ها را انتخاب کنید - اما نه به عنوان یک درمان اولیه برای سرماخوردگی.
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

برای حداکثر مزایا، پادشاه توصیه می کند که ماست ساده با سایر غذاهای غنی از آنتی اکسیدان مانند توت ها، که حاوی شیرینی طبیعی است علاوه بر مواد مغذی بیشتری نیز برای مبارزه با سرماخوردگی استفاده کنند. او گفت: "جفت کردن ماست با زغال اخته یا توت فرنگی به شما یک وعده اضافی از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها را برای مبارزه با سرماخوردگی می دهد."



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 236
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 12:03 | نویسنده : admin |

وقتی که من برای اولین بار از "سوپینگ" شنیدم، من را به روزهای بالینی من در بیمارستان بستری کرد، که در آن سوپ های خالص و دیگر مواد غذایی آسان برای هضم - همچنین به عنوان "مایع کامل" شناخته می شد - برای بیماران بهبودی از دستگاه گوارش تجویز می شود جراحی، یا کسانی که دچار مشکل جویدن یا بلعیدن بودند.

سپس من در مورد اینکه چقدر منظم سوپ را دوست دارم، به خصوص برای راحتی که در روزهای سرد و خسته کننده ارائه می دهم، منعکس می شود، هرچند، با تشکر از شما، من هیچ گونه مسائل بهداشتی ندارم که نیاز به یک وعده غذایی قابل هضم داشته باشم. سوپ اغلب من به زمستان می آید، به خصوص انواع با لوبیا یا مرغ بدون پوست، سبزیجات مغذی، رشته فرنگی و گوشت خوشمزه. و من همیشه این واقعیت را دوست داشتم که حتی اگر بعد از یک کاسه سوپ، احساس کامل و رضایت داشته باشم، این همان چیزی نیست که من بعد از خوردن کاسه پاستا تجربه می کنم.
در میان متخصصان تغذیه، من در احساسات من در مورد این آرامش، پر کردن، و نه خیلی زیاد کالری غذا نیستم. رابین فروتان، متخصص تغذیه و سخنگوی دانشکده تغذیه و رژیم غذایی گفت: "سوپ می تواند یک راه سالم و خوشمزه برای ایجاد تعادل پس از یک فصل غذاهای سنگین و یا حتی یک آخر هفته خاص باشد. "این سیستم گوارش شما یک فرصت برای راه اندازی مجدد و نفوذ" است.

آیا سوپ مرغ واقعا به مبارزه با سرما کمک می کند؟
به طور منظم خوردن سوپ ممکن است به شما کمک کند که برخی از پوند ناخواسته را نیز رها کنید. مطالعات متعدد نشان داده است که وقتی سوپ قبل از غذا خورده می شود، شما را پر می کند و به کالری کمتری برای کل وعده غذا کمک می کند. در یک مطالعه، زمانی که مردم برای خوردن سوپ به جای تراشه ها و سبزیجات استفاده می کردند، وزن آنها 50٪ کاهش پیدا کرد - هرچند که سوپ و میان وعده ها، و همچنین رژیم غذایی روزانه، مقدار کالری مشابهی داشتند.
رژیم لاغری سوپ چیست؟ طبق گفته باربارا رولز، استاد علوم تغذیه ای در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است که مطالعات روی سوپ و اثرات آن بر روی سیری را انجام داده و "The Ultimate Volumetrics Rite" را نوشته است، باعث می شود که آب اتصال به مواد غذایی باعث تخلیه معده شود و مانع از ادامه معده شود. " به علاوه، او افزود: "آب سوپ وزن و حجم را افزون می دهد به طوری که شما می توانید یک مقدار رضایت بخش بدون مقدار زیادی کالری داشته باشید."
روند "سوپ"
مزایای کاهش وزن سوپ منجر به تمیز کردن سوپ - روند است که در طول چند سال گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده است. در واقع، طبق گفته Pinterest، "سوپینگ" یکی از 10 روند غذایی برتر سال 2018 است.
بر خلاف فرآورده های لبنی که فیبر را از میوه ها برداشته اند، سوپ می تواند به تقویت قند خون برای انرژی پایدار کمک کند، به ویژه هنگامی که آن شامل تن از سبزیجات غنی از فیبر، پروتئین و چربی سالم است.
چگونه رژیم Instagram کار می کند
چگونه رژیم Instagram کار می کند
Foroutan گفت: "سوپ ها هنوز هم حاوی کل مواد غذایی هستند، بنابراین فیبر هنوز دست نخورده است، اما هضم آسان تر از آن است که پخته شده است." آب میوه ها دارای مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها است اما اگر از تمام میوه ها ساخته شود، می تواند در قندهای بسیار زیاد باشد (حتی اگر آنها قندهای طبیعی هستند)، و این باعث می شود که قند خون خود را در حال افزایش و رها شدن، که منجر به احساس او بیشتر توضیح داد خسته شده است.
نمی دانید چگونه شروع به کار کنید؟ شرکت هایی نظیر Splendid Spoon، Soupure و Los Angeles خدمات Soupelina را حدس می زنند، با ارائه مصرف کنندگان مختلف برنامه های غذا بر اساس سوپ که می تواند به طور مستقیم به آستان شما تحویل داده شود.
به عنوان مثال، یک روز تمیز روزانه در Spoon Splender شامل پنج سوپ، مانند چغندرقند، کیک زعفرانی، نارگیل گل کلم، زردچوبه، قهوه ای و قرمز عدس قرمز است. بعد از تمیز کردن، برنامه پنجساله را با صبحانه و ناهار خوری شرکت در هفته می گذارید که شامل کیک و کاسه می باشد. شام انتخاب شماست روز 7 روز "روز غم انگیز" است تا لذت بردن از غذا را به طور معمول به شما بسپارد.
عامل راحتی تحویل سوپ قرمز بزرگ برای کسانی که برنامه های مشغول هستند.
سال نو، قطعنامه غذایی جدید: کوک در خانه
سال نو، قطعنامه غذایی جدید: کوک در خانه
مورگان هانی که در دوران مدرسه تدریس بود و گفت: "من سفارش خود را انتخاب می کنم، آن را به آپارتمان من تحویل داده می شود و همه چیزهایی که من باید انجام دهم این است که آن را گرم می کنم و من هیچ وقت نگران نباشم غذا خوردن و یا غذا خوردن نداشته باشم." کار تمام وقت زمانی که او شروع به سوپپاشیدن با قاشق Splendid حدود یک سال پیش. "دستور العمل خوشمزه است. آنها انتخاب های مختلف را بدون توجه به زمان سال، حالت و یا سطح گرسنگی شما ارائه می کنند."
سوپور تنها بسته های سوپ را ارائه می دهد، مانند یک پاکیزه تنها سه روزه سوپ که شامل مینستر کلم و میسکو کدو، همراه با گوشت مرغ یا گوشت گاو. اما شما همچنین می توانید سوپ آالت را دریافت کنید. "ویوین ولا"، موسس Soupure، گفت: "بسیاری از افراد منظم ما بخش اعظم رژیم غذایی خود را مرتب کرده و به طور منظم تمیز می کنند و یا به سادگی سوپ را به رژیم روزمره خود اضافه می کنند.

در روز معمولی می توانید غذا بخورید، که به توضیح اینکه چگونه می تواند پوند ها برای بعضی از مردم سریعا کمک کند. به عنوان مثال، کالری برای روز تمیز کردن بر روی Splendid Spoon از 800 تا 950، و صبحانه و ناهار در 5 روز آینده حاوی حدود 300 کالری در هر وعده غذایی است. در مورد سوپور، تمیز می شود بین 1000 تا 1200 کالری در روز، بسته به نوع تمیز کردن که انتخاب می کنید. چنین مقدار کم می تواند باعث تحریک پذیری و گرسنگی شما شود.
Foroutan گفت: "برای بعضی از مردم ممکن است کالری کم باشد، اما شما همیشه می توانید سوپ را اضافه کنید یا خدمت بیشتری انجام دهید." "علاوه بر این، کیفیت کالری است که شمارش می شود." او گفت، آنها کلیدی است که شامل بسیاری از سبزیجات، گیاهان و ادویه جات، همراه با پروتئین مانند عدس، لوبیا یا توفو برای گزینه های گیاه خواری، و یا مرغ، ماهی و استخوان استخوان برای همه انسان ها و flexitureians.
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و نظرات خود را با CNN Health در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

Foroutan گفت که داشتن یک سوپ تنها برای چند روز یا تنها سوپ برای شام برای یک هفته خوب است - او حتی آن را انجام می دهد - تا زمانی که شما توجه به بدن خود را و گوش دادن به نشانه آن است.
او اغلب در فصل زمستان خود را از انواع سوپ هایی که در آشپزخانه اش ساخته شده است، می بیند.
"من عاشق سوپ گوشت خوک خانگی با کیک بوک، کلم نپا، جلبک دریایی و قارچ شیتاکی، سوپ لوبیا و سوپ سفید با زردچوبه، برگ های ببری، آویشن، سیر، پیاز، گوجه فرنگی خرد شده، کرفس و هویج، که گاهی اوقات با مرغ تند ارگانیک سوپ سبزیجات من با کلم، دیکون تربچه، کرفس، کیک بوک، کلم بروکلی و زردچوبه و حتی یک برنج معمولی با هر کدام از سبزیجات در یخچال من جوش در استخوان زیتون آلی وجود دارد. گزینه های بی پایان هستند. "



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 425
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 11:59 | نویسنده : admin |

غذاهای فوق العاده پردازش برای کیفیت سلامتی آنها شناخته نشده است. ما این را می دانیم، با این وجود سخت است که در برابر دونات ها مقاومت کنیم. در حال حاضر، تحقیقاتی که در روز چهارشنبه در BMJ منتشر شد، ممکن است به شما حداقل یک مکث طولانی تر داده شود تا قبل از اینکه یک صورتی را انتخاب کنید.

محققان کشف کردند که افرادی که بیشتر غذاهای فوق العاده پردازش می خورند خطر ابتلا به سرطان را بالا می برند. چنین غذاهائی با کلمات نامشخص و غیر قابل توصیف در فهرست مواد تشکیل دهنده وجود دارد - هر چیزی از آبنبات که زبان شما را آبی رنگ می کند تا سوپ های سالم تهیه شده با طعم های مصنوعی، افزودنی ها یا امولسیفایر ها را پوشانده است. اکثر مواد غذایی به مقدار کمی پردازش می شوند، اما غذاهای فوق العاده پردازش معمولا بیشتر از کالری، سدیم و شکر هستند.
رتبه بندی بهترین رژیم ها برای اولین بار Keto Last، DASH است
رتبه بندی بهترین رژیم ها برای اولین بار Keto Last، DASH است
تحقیقات به مدت طولانی نشان داده است افرادی که در مواد غذایی پر از فرآورده زندگی می کنند بیشتر چاق و اضافه وزن دارند. آنها همچنین احتمال بیشتری دارند که مشکلات قلب و گردش خون و یا دیابت داشته باشند، مطالعات نشان داده اند. خوردن بسیاری از گوشت های فرآوری شده مانند هات داگ ها نیز به افزایش خطر سرطان کولورکتال بستگی دارد.
محققان این لینک جدید سرطان را هنگامی که تجزیه و تحلیل 24 ساعته رژیم غذایی خود را از نزدیک به 105،000 بزرگسالان در Cohort NutriNet-Sante، یک گروه جمعیت عمومی در فرانسه تجزیه و تحلیل کردند. افراد از آنچه که از فهرست 3300 مورد غذا خوردند و سپس با استفاده از یک سیستم به نام NOVA طبقه بندی شدند، چه چیزی را پردازش می کردند.
آنچه دانشمندان دریافتند این بود که افزایش 10 درصدی نسبت به غذاهای فوق العاده پردازنده در رژیم غذایی با افزایش قابل توجهی بیش از 10٪ در خطر ابتلا به سرطان کلیه و سرطان پستان همراه بود.
می تونم سوسیس بزنم و سیب زمینی سرخ شده باعث سرطان میشه؟
می تونم سوسیس بزنم و سیب زمینی سرخ شده باعث سرطان میشه؟
این مطالعه می گوید: "چربی ها و سس های فوق العاده پردازش شده، محصولات شیرین و نوشیدنی ها با افزایش خطر ابتلا به سرطان کلی همراه بود. "محصولات شکر فوق العاده پردازش با افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه ارتباط داشتند."
افرادی که تمایل دارند غذای فوق العاده پردازش بیشتری بخورند، تمایل داشتند بیشتر سیگار بکشند و کمتر از دیگران ورزش کنند، اما نویسندگان این مسائل را کنترل کرده و هنوز هم خطر ابتلا به سرطان را افزایش داده اند.
"این کاملا تعجب آور بود، قدرت نتایج. آنها واقعا به شدت وابسته بودند، و ما انجام بسیاری از تجزیه و تحلیل و یافته های بسیاری از عوامل هماهنگ، و هنوز هم، نتایج در اینجا کاملا مربوط به،" مطالعه همکاری نویسنده Mathilde توویور گفت.
تام سندرز، فرماندار علمی بنیاد تغذیه بریتانیا و در ادامه گفت: "آنچه که مردم می خورند بیانگر شیوه زندگی آنها به طور کلی است و ممکن است به علت با خطر ابتلا به سرطان ارتباط نداشته باشد. بنابراین، لازم است که عوامل فاعلی نامیده می شود." یک استاد دانشگاه آزاد در کالج کینگ لندن.
سندرز که در این مطالعه دخالت نداشت، گفت که نویسندگان برای تعدادی از این تغییرات آماری را تعدیل کرده اند، اما او هشدار می دهد که "روش دسته بندی الگوهای غذایی که به غذای صنعتی در رابطه با خطر بیماری بستگی دارد، رمانتیک است اما احتمالا نیاز به تصفیه قبل از آن را می توان به توصیه های رژیم غذایی واقعی ترجمه شده است. "
انجمن صنفی صنایع غذایی گروه تجاری غیر انتفاعی به درخواست ها برای پاسخگویی پاسخ نداده است.
مارجی مک کولو، مدیر استراتژیک اپیدمیولوژی تغذیه ای در انجمن سرطان آمریکا، در مورد تفسیر مسئولیت خطر سرطان در ارتباط با غذاهای فوق العاده پردازش، احتیاط می کند.
'Detox' از غذاهای فرآوری شده: چرا و چگونگی کاهش آن
'Detox' از غذاهای فرآوری شده: چرا و چگونگی کاهش آن
مک کولوو گفت: "این مطالعه به این معنا نیست که مردم باید فکر کنند اگر من این کراکر را بخورم، من سرطان را می گیرم." "پیام فوق العاده این مطالعه واقعا به یک رژیم غذایی معمولی و نه یک عنصر خاص نگاه کرد، و از بسیاری از آنچه که قبلا می دانیم پشتیبانی می کند."
به عنوان مثال، او گفت، افرادی که بیشتر غذاهای فرآوری شده مصرف می کنند، احتمالا غذاهای سالم کمتری مصرف می کنند که ممکن است به جلوگیری از سرطان کمک کند. متخصصان تغذیه توصیه می کنند رژیم غذایی غنی از کل دانه ها، میوه ها و سبزیجات به جای غذاهایی که دارای ارزش غذایی کم باشند توصیه می شود.
تووییر همچنین یادآور شد که این یک مطالعه مشاهدهی است، به این معنی که دانشمندان نمیدانند دقیقا باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان می شود، اما گروهش در مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و تحقیقاتی ساربورن پاریس سیتی قصد دارد نزدیکتر به آنچه ممکن است ارتباط برقرار کند، نزدیکتر شود. "اکنون چالش این است که غذاهای مختلف را از بین ببریم و این رابطه را درک کنیم تا ببینیم چه چیزی این تاثیر را دارد."
مطالعات حیوانی نشان داده است که بعضی از مواد افزودنی به عنوان سرطان زا بودن نامزدهای بسیار خوبی هستند، اما تووویر گفت: "اما اگر این افراد نیز به عنوان سرطان زایی در جمعیت انسانی باشند، باید دید."
اگر شما شروع به نگرانی در مورد آنچه که شما برای ناهار به ارمغان آورد، Touvier هشدار می دهد که "بسیار هشدار دهنده" در مورد این تحقیق است.
CNN Health را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید
آخرین اخبار را ببینید و com را به اشتراک بگذارید

با CNN Health در فیس بوک و توییتر.

با این حال، غذاهای فوق العاده پردازش بخش رو به رشدی از رژیم غذایی جهان را اشغال می کنند. یک مطالعه 2016 نشان داد که 60 درصد کالری در رژیم غذایی آمریکایی از این نوع مواد غذایی است. یک مطالعه 2017 نشان داد که آنها 50 درصد از رژیم غذایی کانادا را تشکیل می دهند و بیش از 50 درصد رژیم غذایی انگلیس را تشکیل می دهند. و بیشتر از کشورهای در حال توسعه در حال شروع به خوردن این راه است.
نویسندگان توصیه می کنند که یک رژیم متعادل و متنوع باید یکی از مهمترین اولویت های بهداشت عمومی باشد. توویور گفت: "خوردن غذای واقعی و سعی کنید مواد فوق الذکر را محدود کنید." "حداقل تا زمانی که بیشتر بدانیم."



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 287
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 11:48 | نویسنده : admin |